مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چسب کاشی سرامیک پودر بند کشی

آنچه در این مقاله میخوانید...

پودر بند کشی چیست؟آیا قیمت پودر بندکشی سرامیک را می دانید؟خرید چسب خمیرینحوه استفاده از پودر بند کشی چگونه است؟قیمت پودر بندکشی آجر نماچین ارزان و آنلاین عرضه می شودلیست قیمت چسب کاشی عمدهخرید پودر بند کشی به صورت آنلاین از شرکت سام
خرید پودر بند کشی

پودر بند کشی یکی از مصالح ساختمانی جدید است که برای پر کردن درهای میان کاشی و سرامیک کارایی دارد. شما می توانید از این چسب برای اجرایی کردن این کار استفاده نمایید. در بسته بندی ۵ کیلویی و ارزان تولید می شود.

چسب بندکشی سرامیک

آیا می دانید که در بخش ساختمان محصولات زیادی تولید می شود که هریک دارای مزیتهای منحصر به فردی است؟ شما می دانید می توانید از این چسب های ساختمانی بهترین استفاده را داشته باشید؟ برای همین می توانید از محصولات جدید و کاربردی برای ساخت پروژهای دولتی و خصوصی استفاده نمایید. ما شما را در این مسیر همراهی می کنیم.

پودر بند کشی چیست؟

این چسب بر پایه سیمان درست شده است و در رنگ بندی متنوع وجود دارد. شما می توانید از این چسب در صنعت ساخت و ساز بهره ببرید. از آنجایی که در انواع مختلف و طیف رنگی متفاوت در کارخانه ها تولید می شود عملکرد بالایی برای سازندگان دارد. این چسب را باید با آب مخلوط و بعد مورد استفاده قرار بدهید. بسته بندی متنوعی دارد و معمولا کارخانه ها در ۳.۵-۵-۲۰ کیلویی بسته بندی می کنند و به فروش می رسانند.

لیست قیمت چسب کاشی

استفاده از این چسب بندکشی سرامیک توصیه می شود زیرا ماندگاری بالای در طول زمان دارد امکان ریزش و خرابی ندارد و اجرای آن بسیار آسان و راحت برای سازندگان و معماران می باشد.

آیا قیمت پودر بندکشی سرامیک را می دانید؟

این چسب در رنج قیمتی متفاوت در ایران تولید و به فروش می رسد. معمولا بر اساس رنگبندی و میزان کیفیت قیمتها متغییر است. اما این چسب ارزان و با کیفیت در اختیار شما سازندگان و مغازه داران قرار می گیرد. ما در تلاش هستیم که قیمتهای خوبی را تعیین کنیم تا مشتری پسند باشد و مورد استقبال عموم قرار بگیرد.

 

شرح کالا

 

وزن

 

قیمت

 

پودر بندکشی

 

۳.۵

 

۲۶۰۰۰

خرید چسب خمیری

نحوه استفاده از پودر بند کشی چگونه است؟

برای استفاده از پودر بندکشی باید در ظرف آب از مواد بندکشی ریخته و خوب ترکب کنید و ۵ دقیقه به این ماده استراحت داده و دوباره با همزن برقی ترکیب کنید تا مواد یکدستی ایجاد شود. بعد از این مرحله قابل استفاده است. و با کارک و زاویه ۴۵ درجه درزها را با این مواد پر کنید.

قیمت پودر بندکشی آجر نماچین ارزان و آنلاین عرضه می شود

یکی از برندهای معروف نماچین است که تولید کننده انواع آجرهای ساختمانی می باشد. این کارخانه برای راحتی مشتریان انواع چسب های ساختمانی از جمله چسب بندکشی آجر را در رنگ بندی متنوع ایجاد کرده است و در بسته بندی ۲۰ کیلویی تولید و به فروش می رساند.

 

شرح کالا

 

وزن

 

قیمت

 

پودر بندکشی

 

۲۰

 

۵۲۰۰۰

لیست قیمت چسب کاشی عمده

خرید پودر بند کشی به صورت آنلاین از شرکت سام

شما می توانید هر نوع چسب کاشی و سرامیک را از شرکت سام با نازلترین قیمت تهیه کنید. یکی از نیازهای امروز ایجاد انواع محصولات ساختمانی و خرید مناسب آنها است. ما برای راحتی مشتریان می توانیم بهترین محصولات ساختمانی را ارزان و با درجه کیفی بالا در اختیارشان قرار بدهیم. پس برای خرید این محصول با ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت چسب کاشی عمده

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.