مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چسب کاشی و سرامیک (مخصوص کف)

چسب کاشی سرامیک

برای آشناییچسب کاشی و سرامیک (مخصوص کف) به این سایت مراجعه کنید.

نام و کد محصول : چسب کاشی و سرامیک

۱ – توضیحات : نصب کاشی و سرامیک در ساختمان با استفاده از چسب کاشی در مقایسه با دوغاب سیمان و ماسه دارای مزایایی از قبیل کاهش زمان عملیات اجرایی ، قدرت چسبندگی بیشتر ، کاهش هزینه های اقتصادی می باشد . چسب کاشی بن ملات مخلوطی از سیمان و سنگدانه و افزودنی های پلیمری است که با افزودن آب آماده مصرف می گردد . این محصول در دو نوع چسب کاشی کف و دیوار عرضه می گردد . در صورت درخواست مشتری با جایگزینی سیمان سفید بجای سیمان خاکستری چسب کاشی سفید نیز قابل تولید است . این محصولات بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ISIRI-12492 تحت کنترل است .

۲ – موارد مصرف

برای نصب کاشی های معمولی و گرانیتی و سرامیک بر روی دیوار و کف در فضاهای داخل و خارج ساختمان بکار می رود . سطوح زیر کار مناسب عبارتند از : آستر پایه سیمانی ، کاشی ، بلوک های AAC و دیواره های گچی . سطوح زیر کار باید تمیز و عاری از گرد وغبار و مواد روغنی باشد . توصیه می شود کاشیکاری در دمای محیط بالای ۵ درجه سانتیگراد انجام شود . چسب کاشی بن ملات برای مصرف روی سطوح خشک طراحی شده است .

۳ – دستورالعمل ساخت

محتویات پاکت ۳۰ کیلوگرمی چسب را بتدزیج با ۹ لیتر آب در یک مخلوط کن بهم زده تا خمیری یکنواخت بدست آید . ۱۰دقیقه صبر کنید و دوباره بمدت کوتاهی ( ۳۰ ثانیه )بهم بزنید . ملات جهت مصرف آماده است . زمان استفاده از چسب تولید شده ۴-۲ ساعت با توجه به درجه حرارت محیط (۳۵-۱۰ درجه سانتیگراد ) است .

۴ –روش کار :

با ماله لایه ای از چسب آماده شده را روی سطح زیر کار اجرا کنید و سپس با ماله کنگره دار ضخامت لایه را یکسان و شیار دار نمائید . سپس کاشی را با فشار کم و حرکت دورانی روی لایه چسب نصب نمائید . کیفیت چسبندگی چسب را از طریق برداشتن یک کاشی نصب شده مقدار چسب موجود در پشت کاشی کنترل نمائید . حداقل پوشش چسب بروی کاشی باید ۸۰ % باشد . استفاده از چسب در دمای کمتر از ۵ درجه سانتی گراد توصیه نمی شود .

۵ – توصیه های فنی و اجرایی :

– حداکثر زمان نصب کاشی پس از اجرای لایه ۱۵-۱۰ دقیقه است .

– اجرای بندکشی یک روز بعد از کاشیکاری دیوار و ۳-۲ روز پس از کاشیکاری کف صورت پذیرد .

– از اضافه کردن مواد دیگر به ملات ساخته شده خودداری گردد .

– پس از پایان کار لوازم و تجهیزات فورا” با آب تمیز شود .

۶ – بسته بند ی وانبارش :

این محصول در پاکت های ۳۰ کیلوگرمی کاغذی لامینه شده بسته بندی می شود . پاکتهای باز نشده در صورت انبارش در مکان خشک ۱۸ ماه پس از تاریخ تولید قابل استفاده است . توصیه می شود حداکثر ۸ پاکت روی هم چیده شود .

۷ – توصیه های ایمنی :

بدلیل وجود سیمان در این ملات از تماس با چشم و پوست جلوگیری شود . در صورت تماس ملات با چشم فورا” با آب زیاد شستشو داده شود

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.