مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین عایق رطوبتی پشت بام مستقیم از کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید عایق رطوبتی پشت بام با کیفیتقیمت عایق رطوبتی مایع پومکسقیمت هر کیلو عایق نانو چند است؟اجرای عایق نانو پشت بام بدانید؟بهترین عایق پشت بام در دکاردنانواع عایق پشت بام
خرید عایق رطوبتی پشت بام

خرید عایق رطوبتی پشت بام را می توانید به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده انجام دهید تا با کوتاه کردن دست دلالان بیشترین حاشیه سود را از آن خود نمایید.

با توجه به این موضوع که پشت بام ها به دلیل باران و دلایل متعدد دیگر باعث نفوذ پذیری آب و رطوبت به سقف و دیوارها می شوند باید از موادی با قابلیت آب بندی صددرصد تضمینی استفاده نمود که امروزه عایق  رطوبتی پشت بام مورد تایید فعالان در حوزه ساخت و ساز قرار گرفته است‌.

عایق های رطوبتی پشت بام با فناوری پیشرفته نانو به تولید رسیده اند در نتیجه نسبت به روش های عایق کاری سنتی که ایزوگام و قیرگونی بوده اند بسیار کاربردی تر خواهند بود.

خرید عایق رطوبتی پشت بام با کیفیت

خرید عایق رطوبتی پشت بام با کیفیت را می توانید از مرکز فروش مقابل به صورت غیر حضوری انجام دهید و با بهره مندی از نازلترین قیمت بازار در تجارت و کسب و کار خود پیشرفت نمایید.

عایق رطوبتی پشت بام به دلیل برخورداری از قابلیت ها و ویژگی های بسیاری که در ادامه ذکر شده مورد استقبال قرار گرفته است:

  1. خاصیت آنتی باکتریال
  2. ضد جلبک، خزه، شوره و قارچ
  3. مقاومت در برابر نفوذ آب
  4. مقابله با مواد اسیدی و بازی
  5. جلوگیری از سوراخ و پوسته پوسته شدن
  6. سازگار با محیط زیست
  7. تولید شده بدون مواد مضر
  8. مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید
  9. ضد حریق
  10. تحمل دمای ۷۰ الی ۱۲۰ درجه

قیمت عایق رطوبتی مایع پومکس

قیمت عایق رطوبتی مایع پومکس

عایق رطوبتی پومکس یکی از پرفروش ترین محصولات ساختمانی بشمار می رود زیرا قابلیت زیادی در پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت خواهد داشت و به دلیل نحوه اجرای سریع و آسان می توان برای ضد آب نمودن سطوح مختلف از جمله بتنی، آجری، سنگ، سرامیک، سفال، چوب، پارچه و… استفاده نمود.

قیمت عایق رطوبتی مایع پومکس با توجه به کیفیت آن تصویب خواهد شد و از طریق مجموعه های گوناگون اطلاع رسانی می گردد برای دسترسی به آخرین فایل لیست قیمت از طریق فضای مجازی به مدیر فروش مراجعه نمایید.

قیمت هر کیلو عایق نانو چند است؟

قیمت هر کیلو عایق نانو چند است؟

لازم به ذکر است که عایق های رطوبتی نانو که بالاترین میزان ترکیب را با مواد پلیمری دارا هستند برای آب بندی و عایق کاری بسیاری از سطوح از جمله پشت بام، سقف های شیب دار، استخر ها، سرویس های بهداشتی، حمام، جکوزی و… مناسب می باشد.

قیمت هر کیلو عایق نانو چند است؟ لازم به ذکر است که این محصول در انواع متنوعی می باشد و برای هر کدام قیمت متفاوتی در نظر گرفته می شود لذا از مهمترین پارامترهای تاثیرگذار در قیمت گذاری می توان به برند تولید کننده، درجه کیفیت، شرایط اقتصادی کشور، قیمت خرید مواد اولیه، تحولات بازار ارز، میزان عرضه و تقاضا، حجم و نوع بسته بندی و… اشاره کرد.

امروزه به دلیل اهمیت و حساسیت بالای آب بندی سطوح عایق‌ های نانو بهترین انتخاب می باشند که خوشبختانه در کنار مزایای بیشماری که دارند از نظر اقتصادی نیز کاملاً به صرفه خواهند بود.

اجرای عایق نانو پشت بام بدانید؟

اجرای عایق نانو پشت بام بدانید؟

اجرای عایق نانو پشت بام بدانید؟ بسیار ساده و راحت می باشد و بستگی به نوع عایق خریداری شده و پشت بام خواهد داشت لذا خریداران برای دریافت اطلاعات کامل و مشاهده بهترین عملکرد می توانند با کارشناس فروش سایت در تماس باشند.

جلب رضایت و اعتماد خریداران از اولویت‌های اصلی این مجموعه می باشد بنابراین اگر پس از تحویل بار نقصی را در بسته بندی مشاهده نمودید با هماهنگی مدیر فروش آن را مرجوع نمایید تا سریعاً تعویض و مجددا ارسال گردد.

بهترین عایق پشت بام در دکاردن

بهترین عایق پشت بام را از کجا تهیه نماییم؟ تهران از مهمترین مرکز های تولید و پخش انواع چسب عایق و رطوبتی است که می توانید این ماده را آنلاین از مرکز سفارش بدهید. از این رو توصیه می شود برای خرید با ما در تماس باشید.

بهترین عایق رطوبتی باید این ویژگی ها را داشته باشد این که:

  1. باعث ضد آب شدن سطح گردد
  2. مانع خروج آب از محل مورد نظر باشد
  3. انعطاف پذیری داشته باشد
  4. مقرون به صرفه باشد.

انواع عایق پشت بام

عایق پشت بام انواع مختلف دارد این جا دو نوع از مهمترین انواع عایق پشت بام را معرفی می کنیم که بیشترین استفاده را برای ساخت و ساز دارد. از این ماده می توانید برای د آب کردن هر سطحی استفاده خوبی داشته باشید. فروش از مرکز دکاردن امکان دارد.

  1. چسب عایق تک جزئی
  2. چسب عایق دو جزئی

این دو محصول کاربرد بالایی در صنعت ساخت و ساز دارد و تفاوت زیادی هم از نظر کیفیت و قیمت ندارد. می توانید از این دو برای عایق کردن پشت بام و یا سرویس بهداشتی استفاده نمایید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.