مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع چسب سرامیک پودری و خمیری ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع چسب سرامیک پودریبهترین چسب کاشی برای حمام چیست؟انواع چسب سرامیک خمیریقیمت انواع چسب کاشی خمیری ارزانبهترین چسب کاشی ضد آب عمدهنحوه استفاده از چسب کاشی را بدانیم؟بهترین چسب برای سرامیک پرسلان مرغوبقیمت چسب سرامیک اسلب کف و دیوارروش اماده سازی چسب کاشی خمیری بدانید؟قیمت چسب کاشی کوچک در بازار تهران
انواع چسب سرامیک پودری

انواع چسب سرامیک پودری و خمیری در ایران و با بهترین برندها تولید می شود که چسب پودری دارای تنوع بوده و قیمتی ارزان و کیفیت فوق العاده ای داشته و در اکثر شهرهای ایران منجمله یزد، اصفهان، مشهد و… به فروش می رسد. می توانید انواع چسب کاشی و سرامیک را خرید کرده و برای نصب هر نوع کاشی و سرامیک و پرسلان استفاده کنید.

 

چسب سرامیک پودری و خمیری جزء مصالح کاربردی ساختمانی است که برای نصب هر نوع کاشی کارایی دارد. کاشی و سرامیک در ایران با بهترین کیفیت تولید می شود که نسل جدید کاشی ها باید با چسب نصب شود و به صنعت ساخت و ساز به سمتی در حرکت است که از مواد و مصالح جدید فقط می توانید استفاده کنید و کارایی زیادی دارد.

انواع چسب سرامیک پودری

چسب پودری یکی از مهمترین محصولات است که بر پایه سیمان است و بیس خوبی برای نصب سرامیک دارد و قدرت، چسبندگی و استقامت چسب در برابر حرارات و سرما خوب می باشد. که انواع آن شامل:

  1. چسب پودری دیوار
  2. چسب پودری کف
  3. چسب پودری کف و دیوار

 

چسب کاشی و سرامیک مخصوص کف و دیوار دو منظوره بوده و برای نصب کاشی و سرامیک استفاده می شود.

بهترین چسب پرسلان

بهترین چسب کاشی برای حمام چیست؟

برای محیط های آبی مثل حمام بهتر است از چه موادی استفاده شود؟ ایا می دانید موادی که برای حمام استفاده می شود باید ضد آب باشد و مقاومت بالایی را در طول زمان داشته باشد؟ چسب پودری بهترین انتخاب برای شما است.

بهترین چسب کاشی برای حمام چسب پودری است چون مقاومت زیادی در برابر رطوبت و آب زیاد دارد که می توانید خیلی راحت از این چسب برای سطوح مختلف استفاده نمایید و برای نمای ساختمان و پشت بام هم قابل استفاده است زیرا از موادی درست شده است که جایگزین خوبی برای سیمان و ملات است.

انواع چسب سرامیک خمیری

چسب خمیری معمولا برای نصب کاشی استفاده می شود که در بسته ۱۲ کیلویی تولید و عرضه می شود که شامل:

  1. چسب خمیری معمولی
  2. چسب خمیری ضد آب
  3. چسب خمیری آنتیک

 

نوع سوم چسب خمیری سنگ آنتیک برای نصب هر نوع سنگ کارایی داشته و مقاومت بالایی دارد. شما می توانید از چسب های خمیری فقط برای داخل ساختمان و سطوح دیواری استفاده کنید. برای نصب سرامیک کف بهتر است از چسب پودری و برای نصب سرامیک دیوار از چسب خمیری استفاده کنید چون در کف میزان حرکت و فشار زیاد است چسب پودری مقاومت بیشتری دارد.

قیمت انواع چسب کاشی خمیری ارزان

در ایران بهترین چسب کاشی و سرامیک با بهترین کیفیت و قیمت تولید می شود که شما می توانید انواع چسب را درجه یک را با قیمت ایده آل خرید کنید و چسبهای تولید شده بر پایه مواد خارجی و آلمانی بوده که چسبندگی چسب دو چندان بوده و بر کیفیت چسب موثر است.

قیمت انواع چسب کاشی خمیری را که ارزان در این مرکز ارائه می شود را می توانید با بهترین کیفیت تهیه کنید و هدف دکاردن عرضه بهترین چسب های خمیری در سرایر ایران عزیز است.

قیمت چسب کاشی ضد آب

بهترین چسب کاشی ضد آب عمده

چسب های ساختمانی با قیمت عمده در تهران تولید و به فروش می رسند و بهترین چسب کاشی ضد آب چه مزایای دارد؟ چسب های کاشی تنوع زیادی ندارند اما شما می توانید بر اساس نوع مصالح و فضا از بهترین چسب استفاده نمایید.

  1. ضد آب هستند
  2. منعطف هستند
  3. برای نمای بیرونی و داخلی قابل استفاده است
  4. در برابر حرکت و تنش مقاومت دارند

نحوه استفاده از چسب کاشی را بدانیم؟

چسب کاشی کارکرد آسانی دارد و شما می توانید به راحتی از این ماده برای نصب هر نوع سنگ و سرامیک و یا اسلب استفاده خوبی داشته باشید تولید چسب کاشی کار ساخت و ساز را برای مهندسین و مصرف کنندگان آسان کرده است.

نحوه استفاده از چسب کاشی اسان و این گونه است که باید این ماده را تهیه و اگر چسب پودری است با آب ترکیب و بعد از مخلوط در دو مرحله آماده استفاده است و اگر سرامیک بزرگ است همه به پشت سرامیک و هم کف زمین این ماده را با کاردک به ضخامت ۵ میل بزنید و اگر سرامیک کوچک باشد فقط به سک سطح از مواد را بزنید. اگر چسب خمیری تهیه کرده اید که آماده به مصرف بوده و مثل موارد فوق انجام دهید.

بهترین چسب برای سرامیک پرسلان مرغوب

بهترین چسب برای سرامیک پرسلان چیست؟ سرامیک پرسلان به دلیل بزرگی در ابعاد بهتر است از چسب های مرغوب برای این نوع مصالح استفاده شود تا گیرش و ماندگاری خوبی در طول زمان داشته باشد. انواع چسب سرامیک پودری از ما بخواهید.

از این رو چسب باید حتما استفاده کنید و بهتر است از نوع پرسلانی باشد و برندهای مطرح زیادی در بازار وجود دارد که در این بخش به برخی از آنها اشاره می شود.

  1. چسب ساروج
  2. چسب دکاردن
  3. چسب پومکس
  4. چسب شیمی ساختمان
  5. چسب هنکل و…

بهترین چسب پرسلان در مقابل تنش های ساختمان ماندگاری دارد و امکان ریزش نداشته و انعطاف پذیری بیشتری در برابر رطوبت و تحرک دارد.

فروش بهترین چسب سرامیک پرسلان

قیمت چسب سرامیک اسلب کف و دیوار

یکی دیگر از مصالحی که امروزه بسیار استفاده می شود سرامیک های بزرگتر از پرسلان است که اسلب می گویند این نو اسلبها بسیار بزرگ و سنین هستند و بهتر است به دلیل نوع مواد آنها از چسب های عالی برای نصب استفاده شود.

چسب سرامیک اسلب با بهترین کیفیت و قیمت در این مجموه تولید و عرضه می شود. قیمت چسب سرامیک اسلب شاید کمی بالا باشد اما عمری بوده و ماندگاری زیادی در طول زمان دارد. برای کف و دیوار کاربرد دارد. اما بهترین چسب چیست؟

بهتر است از چسب پودری مرغوب برای نصب هر نو سرامیک اسلب و پرسلان استفاده نمایید که تحمل وزن زیادی دارند و شما می توانید به آسانی از آن بهره ببرید.

روش اماده سازی چسب کاشی خمیری بدانید؟

چسب کاشی خمیری به صورت آماده تولید می شود و روش آماده سازی چسب کاشی خمیری راحت بوده و فقط باید برخی نکات را رعایت کنید که شامل:

  1. سطح کار تمیز و خشک باشد
  2. سطح کار تراز باشد تا چسب کمتری مصرف شود
  3. هیچ موادی به چسب خمیری زده نشود

قیمت چسب کاشی کوچک در بازار تهران

آیا می دانید که چسب کاشی مرغوب را از کجا تهیه کنید؟ آیا می دانید چسب کاشی برای نصب هر نوع مصالح کاربرد دارد؟ قیمت چسب کاشی کوچک در این مرکز ارزان و با کیفیت ارائه می شود.

مصالح موجود در بازار بخصوص سرامیک ها و اسلب ها برای نصب نیاز است از چسب استفاده شود چون تکنولوژی متفاوتی دارد و شما می توانید از این ماده برای نصب کاشی کوچک و بزرگ بهره ببرید.

انواع چسب کاشی و سرامیک با بهترین کیفیت و قیمت در این مرکز تولید و به فروش می رسد و شما می توانید برای تهیه با ما در تماس باشید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.