مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع چسب کاشی | فروش بهترین چسب های ساختمانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع چسب کاشی عمده مرغوب فروش انواع چسب کاشی موجود در ایرانخرید بهترین چسب کاشی پودری بدومیکسقیمت چسب کاشی و سرامیک ایرانیقیمت چسب کاشی سطلی سفید رنگ
انواع چسب کاشی

انواع چسب کاشی را می توانید با بهترین کیفیت و قیمت عالی از مرکز فروش ما تهیه کنید. قیمت چسب های ساختمانی مناسب و مرغوب است.

ایران یکی از بهترین کشورهای تولید کننده در زمینه چسب های ساختمانی است و انواع چسب کاشی و سرامیک را با بهترین کیفیت تولید می نماید. و می توانید از آن برای نصب هر نوع کاشی و سنگ استفاده نمایید.

برای اینکه ساختمان های خوبی را داشته باشید توصیه می شود بهترین چسب را تهیه کنید زیرا هر چقدر کیفیت مواد استفاده شده در ساختمان بهتر باشد مسلما ساختمانهای مقاومتری ساخته خواهد شد.

انواع چسب کاشی عمده مرغوب

چسب های کاشی تنوع خوبی دارد و از آن می توانید برای چسباندن هر نوع مصالح استفاده نمایید. خوشبختانه ایران یکی از بهترین کشورها از نظر داشتن مواد اولیه می باشد و معدن خوبی در کشور وجود دارد. بهترین چسب کاشی را از ما بخواهید.

منتهی بخشی از مواد چسب فقط وارد می شود که کمی در قیمت تمام شده چسب کاشی تاثیر می گارد. از این رو قیمت چسب پودری و یا چسب بتن را می توانید از ما استعلام کنید.

  1. چسب خمیری
  2. چسب پودری
  3. چسب بتن
  4. چسب آب بندی
  5. پودر بندکشی
  6. چسب عایق

تمامی این چسب ها با بهترین کیفیت در کشور تولید می شود و مشخصه این چسب ها بسیار عالی است و معمولا بیشترین خرید را دارد.

چسب خمیری: به صورت خمیری شکل است و در بسته بندی ۱۲.۵ کیلویی بیشترین خرید را می کنند. برای چسباندن کاشی دیوار بسیار مورد استفاده می باشد.

چسب پودری: به شکل پودر است و بر پایه سیمان تولید می شود و در وزن ۲۰ یا ۲۵ کیلویی بیشتر عرضه می گردد. رنگ بندی سیاه و سفید دارد.

چسب بتن: برای افزایش مقاومت ملات و یا چسب پودری است و در وزن ۸لیتری بیشتر عرضه می گردد و سفید رنگ می باشد.

چسب آب بندی: برای آب بند کردن سطوح کار برد دارد و داخل ملات و یا چسب پودری قابل استفاده است و در وزن لیتری تولید و خاصیت الاستیکی دارد.

پودر بندکشی: در رنگ بندی متنوع تولید و به صورت پودر می باشد و وزن آن ۵ کیلوگرم است که برای درزبندی قابل استفاده است.

چسب عایق: به صورت دو جزئی تولید و در وزن ۳۰ کیلویی است و برای عایق کردن سطوح استخری و پشت بام کارایی دارد و جایگزین ایزوگام می باشد.

 فروش انواع چسب کاشی موجود در ایران

فروش انواع چسب کاشی از این مرکز انجام می شود. ایران از تولید کنندگان قوی در زمینه چسب های ساختمانی است و این ماده در کشور با بهترین کیفیت ساخته می شود. هر یک از این مواد قابل استفاده در بخش ظریف کاری ساختمان است.

شما می توانید چسب کاشی مورد نیاز را درخواست بدهید تا در کوتاهترین زمان ممکن به شهر شما ارسال شود و هر یک از این مواد در بسته بندی زیبا و شیک صورت می گیرد. حتی این چسب ها به کشورهای همسایه صادر می شود و کیفیت قابل قبول و خوبی برای آنها دارد.

خرید بهترین چسب کاشی پودری بدومیکس

یکی از چسب هایی که می توانید برای نصب کاشی استفاده نماید چسب بدومیکس است و محصول ترکیه ای است که کیفیت خوبی داشته اما در داخل تولید و عرضه می گردد. این شرکت قیمت چسب کاشی پرسلانی را با بهترین کیفیت عرضه می نماید.

بهترین چسب کاشی را می توانید از این سایت تهیه بفرمایید که در زمینه فروش چسب کاشی فعالیت دارد. و برندهای خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت چسب کاشی و سرامیک ایرانی

چسب کاشی و سرامیک چیست؟ ه کاربردی دارد؟ چسب از مواد منحصری در بخش تولیدی کارخانه ساخته می شود و فرمول آن توسط آزمایشگاه و مهندسین تعبیه و تولید می شود. که کارایی زیادی دارد.

قیمت چسب کاشی و سرامیک پودری یا خمیری را می توانید به راحی از مشاوران فروش دریافت نمایید البته قیمت ها به روز است و بهتر است استعلام شود.

قیمت چسب کاشی سطلی سفید رنگ

یکی دیگر از چسبهایی که بسیار مورد استفاده است چسب کاشی سطلی است و یا چسب خمیری که به صورت خمیر بوده و برای نصب کاشی بدنه کاربرد دارد.

قیمت چسب کاشی سطلی را از ما دریافت نمایید و رنگ آن سفید است و برای چسباندن سنگ، آجر و یا سرامیک در بدنه کاربرد زیادی دارد. که بهتر است بعد از چسباندن از پودر بندکشی باری درزگیری استفاده نمایید که قیمت پودر بندکشی آنتی باکتریال مناسب می باشد.
معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.