مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و خرید چسب خمیری در پایتخت

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید چسب خمیری در پایتختقیمت چسب خمیری کاشی لیموفیکسقیمت چسب کاشی پودری تهرانکاربرد چسب خمیری را می دانی؟
خرید چسب خمیری

خرید چسب خمیری از بزرگترین مرکز عرضه کننده این محصول در پایتخت که با واحد تولیدکننده در همکاری مستقیم می باشد بسیار رواج پیدا کرده است.

در گذشته برای نصب انواع کاشی و سرامیک مختلف بر روی سطوح گوناگون از ملات های سنتی ماسه و سیمان استفاده میشد اما امروزه چسب های کاشی در انواع مختلف جایگزین آنها شده اند که پرفروش ترین آنها چسب خمیری می باشد.

چسب خمیری کاشی بر پایه رزین های آکریلیک به تولید رسیده و در واقع این ماده شیمیایی می باشد که دارای توانایی های بسیاری بوده و می تواند انواع کاشی و سرامیک را با استحکام عالی نصب نماید.

خرید چسب خمیری در پایتخت

 

خرید چسب خمیری در پایتخت به دو شیوه حضوری و اینترنتی انجام خواهد شد تا نیاز بازار تأمین گردد لذا مشتریان را جهت ثبت سفارش اینترنتی به این مرکز فروش دعوت می نماییم.

برای تولید چسب خمیری علاوه بر رزین های آکریلیک از مواد معدنی و دیگر افزودنی های چسب دار و شیمیایی استفاده شده تا این محصول دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی باشد و از نفوذ نم و رطوبت به صورت صدذ درصد جلوگیری نماید.

از برتری های چسب کاشی خمیری نسبت به چسب کاشی پودری می توان به سرعت اجرای بالای آن و همچنین آماده به مصرف بودن اشاره نمود زیرا این محصول دیگر نیاز به ترکیب شدن با آب را ندارد و نحوه استفاده از آن بسیار ساده می باشد.

قیمت چسب خمیری کاشی لیموفیکس

قیمت چسب خمیری کاشی لیموفیکس

کارخانه لیموفیکس یکی از فعال ترین مجموعه ها در زمینه تولید چسب های ساختمانی به شمار می رود که توانسته با بهره مندی از مواد اولیه درجه یک محصولات مختلف از جمله چسب کاشی خمیری را با کیفیت عالی تولید و در بسته بندی های ۵/۱۲ کیلویی به بازار عرضه نماید.

قیمت چسب خمیری کاشی لیموفیکس در بازار ایران همراه با قیمت دلار در نوسان می باشد بنابراین متقاضیان می توانند ابتدا جهت استعلام قیمت روز به نمایندگی های مربوطه مراجعه نمایند.

روش استفاده از چسب خمیری کاشی لیموفیکس به این صورت می باشد که ابتدا سطح زیر کار را صاف و هموار و بعد از چربی و گرد و غبار تمیز نمایید و با استفاده از ماله چسب را بر روی سطح اعمال کرده و سپس با ماله دندانه دار چسب ها را به صورت عمودی و یکنواخت شیاردار کرده و کاشی و سرامیک موردنظر را نصب نمایید.

قیمت چسب کاشی پودری تهران

قیمت چسب کاشی پودری تهران

چسب کاشی پودری به صورت نیمه آماده به تولید رسیده اند که باید با درصد مشخص آب ترکیب شوند و به دلیل تولید شدن با سیمان و دیگر افزودنی های چسب دار بهترین انتخاب برای نصب کاشی و سرامیک در محیط های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی می باشد.

قیمت چسب کاشی پودری تهران نازلترین تعرفه بازار خواهد بود شایان ذکر است که این کاهش قیمت تاثیری در سطح کیفیت محصول ندارد زیرا به دلیل حذف واسطه ها و ارسال مستقیم محصول از درب کارخانه به قیمت تولیدی ارائه گردیده است.

کاربرد چسب خمیری را می دانی؟

کاربرد چسب خمیری را می دانی؟

برای نگهداری از چسب کاشی خمیری توصیه می شود در محیطی به دور از تابش مستقیم آفتاب و رطوبت قرار داشته باشد و تاریخ انقضای آن در بسته بندی اولیه به مدت شش ماه می باشد.

کاربرد چسب خمیری را می دانی؟ در این قسمت از مقاله به بررسی این موضوع پرداختیم که بارز ترین کاربرد ها شامل موارد زیر می شوند:

  • نصب کاشی جدید بر روی کاشی قدیمی
  • ترمیم کاشی های قبلی
  • نصب کاشی بر روی سنگ های ساختمانی
  • نصب کاشی سرامیک بر روی آجر، سیمان، بلوک و…

سعی نمودیم در این وب سایت شما را با چسب کاشی خمیری آشنا نماییم لذا برای دریافت اطلاعات تخصصی تر می توانید با مشاورین فروش سایت در ارتباط باشید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.