مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چسب خمیری آماده از تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید چسب خمیری در تهرانقیمت چسب کاشی در بازارقیمت چسب کاشی خارجی لیموفیکسمی دانی چسب خمیری چیست؟چسب خمیری برای دیوار
خرید چسب خمیری

خرید چسب خمیری آماده در نواع برندهای متنوع را می‌توانید از نمایندگی‌ تهران انجام دهید تا با پرداخت نازلترین قیمت بهترین تجربه خرید را داشته باشید.

یکی از پرمصرف ترین چسب های ساختمانی چسب کاشی می باشد که در دو مدل خمیری و پودری با کاربردهای گسترده نظیر نصب انواع کاشی، سرامیک و موزاییک در سطوح مختلف تولید و به بازار عرضه شده است

چسب خمیری از ترکیب مواد معدنی و افزودنی های پلیمری با تقویت کننده های چسبنده و همچنین مواد پرکننده در فرایند ویژه با امکانات و دستگاه های مجهز به تولید رسیده است.

خرید چسب خمیری در تهران

خرید چسب خمیری در تهران از طریق نمایندگی های رسمی بسیار رواج پیدا کرده زیرا پایتخت از موقعیت اقتصادی ویژه‌ای برخوردار بوده به همین دلیل تولید کنندگان کیفیت برتر محصولات را با شرایط عالی در این استان به فروش می رسانند.

چند مورد از پرفروش ترین برند های تولید کننده چسب خمیری در بازار ایران هنکل، لیموفیکس، ساروج و پومکس می باشند که به دلیل ارائه محصول با کیفیت درجه یک در ازای قیمت مناسب مورد استقبال واقع شده‌اند.

متقاضیان اگر قصد خرید بدون واسطه این محصول را از نمایندگی تهران دارند میتوانند هم اینک نام و نام خانوادگی و شماره موبایل خود را در فرم فروش ارسال و تکمیل نمایند تا مدیر فروش در اولین فرصت با آنها تماس حاصل فرمایید‌.

قیمت چسب کاشی در بازار

قیمت چسب کاشی در بازار

برخی از مهمترین خواص و ویژگی های چسب کاشی خمیری که همه توجه ها را به خود جلب نموده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ایجاد اتصال بسیار محکم
  2. قدرت انتقال پذیری بالا
  3. کنترل تنش های ساختمانی در لایه های اتصال
  4. طریق استفاده آسان
  5. انعطاف پذیری فوق العاده
  6. موثر در کاهش وزن ساختمان
  7. داشتم صرفه اقتصادی
  8. تنوع بالا در برندهای با کیفیت این محصول

قیمت چسب کاشی در بازار با در نظر داشتن ملاک هایی همچون سطح کیفیت، برند سازنده، هزینه های تولید و خرید مواد اولیه تعیین و از طریق مجموعه های مختلف اعلام میگردد.

بهترین راهکار توصیه شده برای کاهش برآورد هزینه‌ها خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان می باشد زیرا  در این صورت محصول با قیمت پایه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

قیمت چسب کاشی خارجی لیموفیکس

قیمت چسب کاشی خارجی لیموفیکس

روش مصرف چسب کاشی لیمو فیکس بدین صورت می باشد که سطح زیر کار صاف، تمیز و بدون گرد و غبار باشد سپس با استفاده از ماله دندانه دار چسب آماده را به سطح مورد نظر کشیده و کاشی یا سرامیک را بر روی آن نصب کنید.

لیست قیمت چسب کاشی خارجی لیمو فیکس در بسته بندی های ۲۵ کیلویی در این وبسایت ارائه شده است مشتریان برای دریافت کاتالوگ سایر محصولات می‌توانند از طریق راه های ارتباطی با کارشناس فروش در ارتباط باشند.

شایان ذکر است که این محصول قبل از باز شدن و در بسته بندی اولیه در شرایط مناسبی یعنی به دور از گرما و سرما به مدت ۶ ماه قابلیت نگهداری خواهد داشت.

می دانی چسب خمیری چیست؟

می دانی چسب خمیری چیست؟

قابل توجه مشتریان گرامی در صورت خرید عمده چسب خمیری از این مجموعه از درصد تخفیف های استثنایی بهره مند خواهید شد که موجب کاهش قیمت نهایی و کسب سود بالا می گردد.

در گذشته برای نصب انواع کاشی و سرامیک از ملات سیمان و ماسه استفاده میشد که امروزه چسب خمیری جایگزین محصول شده زیرا از مزیت ‌های زیادی همچون کم شدن زمان عملیات اجرایی، کاهش چشمگیر هزینه های اقتصادی و همچنین قدرت چسبندگی بیشتر برخوردار است.

می دونی چسب خمیری چیست؟ در این مقاله سعی نموده ایم این پرسش را به بهترین نحو پاسخ دهیم لذا جهت تکمیل اطلاعات تخصصی خود می توانید از مشاوره فروش راهنمایی دریافت نمایید.

چسب خمیری برای دیوار

می دانستید کاربرد چسب خمیری برای چه است؟ چسب خمیری یکی از محصولات آماده به مصرف در صنعت ساختمان است که به شکل خمیر سفید رنگ می باشد و در سطل های ۱۲ کیلویی پر می شود و به رنگ سفید است. چسب خمیری یا دیسپرسی کارایی کمی در صنعت ساختمان دارد که بیشتر برای نصب کاشی بدنه استفاده می گردد.

که البته می توان برای این کار از چسب پودری استفاده کرد و قیمت چسب خمیری برای دیوار در وزن ۱۲ کیلویی خیلی به صرفه نیست اما مشتریان خود را دارد و شما می توانید این ماده را با بهترین کیفیت از دکاردن تهیه نمایید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.