مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و فروش چسب بتن مستقیم از کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانید...

فروش چسب بتن از کارخانهعرضه انواع چسب بتننحوه استفاده از چسب بتن در استخرنحوه استفاده از چسب بتن
فروش چسب بتن

فروش چسب بتن به صورت مستقیم از درب کارخانه جزء فعالیت مجموعه هایی می باشد که در دو زمینه تولید و توزیع در حال ارائه خدمات می باشند.

یکی از محصولات کارآمد در صنعت ساخت و ساز چسب بتن می باشد که در انواع مختلف با کاربردهای گسترده تولید و به بازارهای فروش عرضه شده است برای شناخت بهتر با ما در این مجموعه همراه باشید.

چسب بتن به صورت مایع در کارخانجات مجهز با دستگاه های پیشرفته به تولید رسیده و در سطل هایی با حجم های متفاوت بسته بندی و در دسترس خریداران قرار گرفته است.

فروش چسب بتن از کارخانه

فروش چسب بتن از کارخانه موجب کاهش چشمگیر هزینه ها و کسب سود قابل توجه برای خریداران میگردد لذا جهت خرید مستقیم از واحد تولید کننده می تواند با مشاوره فروش در ارتباط باشید.

مهمترین کاربردهای چسب بتن در صنعت ساختمان شامل ترمیم و تعمیر آسیب دیدگی های سطحی و عمقی، آب بند نمودن بتن و همچنین  افزایش چسبندگی بتن می شود‌.

خوشبختانه در ایران در زمینه تولید با کیفیت استاندارد و توزیع مستقیم چسب بتن رشد نموده ایم و از محبوب ترین برندهای این محصول در بازار می‌توان به مارک ساروج، مارک پومکس، مارک لیموفیکس و… اشاره داشت.

عرضه انواع چسب بتن

عرضه انواع چسب بتن

چسب بتن در انواع متنوع در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته که به طور کلی می توان آنها را در دو گروه چسب بتن اپوکسی و چسب بتن لاتکس تقسیم نمود.

عرضه انواع چسب بتن با قیمت و کیفیت تضمین شده به صورت اینترنتی در این مجموعه انجام خواهد شد بر این اساس مشتریان از تمام شهرها می توانند نسبت به خرید عمده اقدام نمایند و بار را در اسرع وقت در شهر خود تحویل بگیرند.

از مهمترین ویژگی ها و مزایای چسب بتن اپوکسی و لاتکس می توان به موارد زیر اشاره داشت:

چسب بتن اپوکسی

  1. مقاومت بسیار زیاد مکانیکی و کششی
  2. قدرت چسبندگی فوق العاده به سطوح مختلف
  3. قابلیت استفاده بر مقاطع زیر کار خشک

چسب بتن لاتکس

  1. پیشگیری تضمینی از نفوذ آب
  2. مقاومت عالی در برابر سیکل های انجماد و ذوب
  3. زیاد شدن مقاومت سایشی، خمشی و کششی در بتن

نحوه استفاده از چسب بتن در استخر

نحوه استفاده از چسب بتن در استخر

در عصر حاضر برای آب بندی سازه های بتنی و بتن راهکارهای مختلف بسته به شرایط وجود دارد که یکی از کاربردی ترین آنها استفاده از چسب بتن می باشد.

نحوه استفاده از چسب بتن در استخر با اصول و قواعدی به همراه است که مشتریان برای آنکه بهترین عملکرد را شاهد باشند می توانید از کارشناس فروش مجموعه اطلاعات کافی و لازم را دریافت نمایند.

علاوه بر شماره تماس و دیگر راه های ارتباطی ارائه شده متقاضیان می توانند نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های فروش ارسال نمایند تا همکاران ما پس از بررسی در اولین فرصت با آنها ارتباط داشته باشند.

نحوه استفاده از چسب بتن

نحوه استفاده از چسب بتن

قابل توجه خریداران گرامی شرایط نگهداری چسب بتن به این صورت می باشد که در محیطی با حرارت ۵ الی ۳۰ درجه سانتی گراد به مدت ۱۲ ماه قابل مصرف می باشد.

به طور کلی با بررسی‌های انجام شده تقریبا میزان مصرف چسب بتن به ازای ۵ الی ۲۰ درصد از وزن سیمان می باشد.

نحوه استفاده از چسب بتن به دو صورت دوغابی و ملاتی می‌باشد که باید میزان دقیقه ترکیب ها را در هر مدل بدانید تا بهترین عملکرد را مشاهده کنید.

در این مقاله سعی نمودیم شما را با چسب بتن و انواع آن آشنا نماییم جهت تکمیل اطلاعات تخصصی تر با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.