مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید چسب کاشی و سرامیک پودری خمیری

آنچه در این مقاله میخوانید...

تولید چسب کاشیچسب کاشی خمیری و پودری
تولیدچسب کاشی

تولید چسب کاشی در ایران مربط به زمان زیادی نمی شود و قبلا این ماده کاملا وارداتی بوده و استقلالی در این زمینه نداشتیم. امروزه با وجود نسل جدید کاشی و سرامیک بخصوص پرسلان از چسب کاشی بسیار استفاده می شود و تولید چسب کاشی در کشور صورت می گیرد و تولید کنندگان زیادی در این زمینه فعالند.

تولید چسب کاشی تاریخچه طولانی ندارد ولی در همین زمان کوتاه کشور توانسته انواع چسب کاشی و سرامیک را تولید و در اختیار سازندگان داخلی و خارجی قرار دهد و در صنعت ساختمان توانسته ایم پیشرفت خوبی داشته باشیم. و مصالح جدید و کاربردی را در اختیار صنعت ساختمان قرار داده شود.

تولید چسب کاشی

تولید چسب کاشی

چسب کاشی در انواع مختلف در کشور تولید می شود که شامل:

  1. چسب کاشی و سرامیک خمیری
  2. چسب کاشی و سرامیک پودری
  3. چسب بتن
  4. چسب بندکشی

که هریک از این محصولات دارای زیر شاخه هایی هستند. که برای ساختمان مورد استفاده است. و از چسب های فوق برای نصب استفاده می شود و علاوه بر فروش داخلی به کشورهای اطراف صادر می گردد و آنها بسیار از چسب پودری برای نصب کاشی و سرامیک استفاده می کنند.

تولید چسب کاشی تولید چسب کاشی

چسب کاشی خمیری و پودری

این دو چسب را می توانید برای نصب انواع کاشی و سرامیک استفاده کنید قبلا برای نصب کاشی و سرامیک از ملات استفاده می شد و درزها با دوغاب پر میشد. اما امروزه شما می توانید خیلی راحت از چسب کاشی برای نصب و پودر بندکشی برای پر کردن درزها استفاده کنید که ویژگی چسب بسیار بالا و مزایای خوبی دارد که مهمترین آن این است که فضای کمتری را اشغال می کند. اما با ملات شما باید فضای زیادی پشت کاشی و سرامیک را خالی بزارید تا بتوانید با ملات پر و نصب کنید.

تولید چسب کاشی

امروزه  این مسئله در مهندسی بسیار اهمیت دارد. با گسترش جمعیت و کم بودن فضا این مسئله مهم است که شما بتوانید از فضاها بهترین استفاده را داشته و پرتی نداشته باشید و این حائز اهمیت در مهندسی امروزه است.

تولید چسب کاشی

ذکر منبع: بازار چسب کاشی و سرامیک

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.