مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چسب کاشی پودری سرامیک خارجی

آنچه در این مقاله میخوانید...

چسب کاشی پودریچسب کاشی خارجی
چسب کاشی هنکل ارزان

چسب کاشی پودری تولید شده در داخل کشور و توسط تولید کنندگان داخلی مایه افتخار ما می تواند باشد و اینکه چسب کاشی در خط تولید کارخانه های ایرانی وجود دارد نشان دهنده پیشرفت ایران در این زمینه است. قیمت چسب پودری تولید شده در ایران بسیار مناسب و مقرون به صرفه از وادات آن می باشد. به خرید چسب کاشی ایرانی لطفا مبادرت ورزید.

چسب کاشی پودری

چسب پودری را می توانید به صورت کیسه یا پاکتی برای صادرات بیشتر استفاده می گردد خریداری نمایید و حتی برای صادرات بر اساس تقاضای مشتریان تغییرات در تولید و ظاهر چسب امکان دارد. آیا چسب پودری برای نصب کاشی و سرامیک خریداری کرده اید؟

چسب کاشی پودری

چسب کاشی پودری

چسب پودری ضد آب در ایران تولید می شود که در بسته ۲۰ و ۲۵ کیلویی موجود است و چسب پودری در دو نوع رنگ سفید و سیاه وجود دارد که چسب سفید معمولا گران بوده و در بسته های زیبا و شکیل وجود دارد. اما چسب های خارجی مثل هنکل وجود دارد که در داخل تولید و مواد خارجی و آلمانی است و یا ساتکس نوعی چسب خارجی است که در ایران تولید می شود و مواد داخلی نیست. و تولید این برندها  هم توسط ایرانی ها صورت می گیرد و کیفیت بسیار بالایی دارند و قیمت کمی گران است ولی ماندگاری و گیرش خوبی دارند.

چسب کاشی پودری

چسب کاشی خارجی

چسب کاشی خارجی هنکل و ساتکس از بهترین چسب های تولید شده در کشور است که بسیار مرغوب و درجه یک است و چسب پودری این برندها را می توانید برای انواع پرسلان و سنگ، کاشی و سرامیک در فضای داخلی و خارجی استفاده بفرمایید و ماندگاری خوبی دارند یعنی وقتی این مواد را پشت کاشی و سرامیک بمالید امکان ریزش وجود ندارد و به سختی کنده می شود و یا در برابر آب و تنشها و حرکتهای فیزیکی طبیعی و غیرطبیعی ساختمان مقاومت خاصی دارد.

چسب کاشی پودری

ذکر منبع:بازار چسب کاشی و سرامیک

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.