مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چسب خمیری دیسپرسی کاشی دیوار

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید چسب خمیری کاشیقیمت چسب کاشی و سرامیکقیمت چسب کاشی سطلی پومکسنحوه استفاده از چسب کاشی خمیری را بدانیم؟
خرید چسب خمیری

خرید چسب خمیری مناسب برای نصب کاشی دیوار را می توانید به صورت حضوری و اینترنتی از نمایندگی های رسمی انجام دهید و با بهره مندی از بهترین مزایا بیشترین حاشیه سود را از آن خود نمایید.

در ساختمان سازی های مدرن برای نصب کاشی و سرامیک با استحکام بالا از چسب های کاشی استفاده خواهد شد که یکی از مدل‌های کاربردی و پرفروش این محصول چسب خمیری می باشد.

چسب های خمیری کاشی به دلیل مقاومت مثل بالایی که در برابر نفوذ آب و رطوبت دارند در محیط‌هایی که دائم در معرض آب بسیار مورد استفاده خواهند بود برای شناخت بیشتر محصول تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

خرید چسب خمیری کاشی

خرید چسب خمیری کاشی با قیمت و کیفیت تضمین شده از طریق این مجموعه امکان پذیر است لازم به ذکر است که محصولات به صورت مستقیم از درب کارخانه تولیدکننده دریافت و برای مشتریان ارسال خواهند شد.

چسب کاشی خمیری به دلیل مقاومت بسیار عالی که در برابر فشار و کشش دارد برای نصب انواع کاشی به دیوارهای گچی یک انتخاب عاقلانه می باشد.

چسب کاشی خمیری به صورت آماده به تولید رسیده در نتیجه برای استفاده کمترین زمان را اتلاف می نماید همچنین در ساختار این محصول از افزودنی های چسبدار استفاده شده بنابراین قدرت چسبندگی بسیار بالاتری نسبت  به ملات های سنتی ماسه و سیمان خواهد داشت.

قیمت چسب کاشی و سرامیک

قیمت چسب کاشی و سرامیک

برای تولید چسب های کاشی و سرامیک از مواد شیمیایی و معدنی مختلفی مانند سیمان پرتلند آلی، ماسه ریز و دیگر افزودنی ها با خاصیت چسبندگی استفاده خواهد شد.

قیمت چسب کاشی و سرامیک به صورت روزانه از طریق مجرا های گوناگون نظیر شبکه‌های اجتماعی، دفاتر پخش، نمایندگی ها و فروشگاه آنلاین اعلام می گردد که در این سال ها مراجعه به فروشگاه های اینترنتی بسیار رایج شده است.

مشتریان گرامی برای سفارش عمده می‌توانند ابتدا کاتالوگ محصولات را دریافت نمایند و برند مورد نظر خود را انتخاب و به اطلاع مدیر فروش رسانده تا در کمترین زمان ممکن محصول به اقسام نقاط کشور ارسال گردد.

قیمت چسب کاشی سطلی پومکس

قیمت چسب کاشی سطلی پومکس

کارخانه تولیدی پومکس در راستای رضایتمندی مشتریان و فروش بیشتر تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این محصول را با بهترین مواد اولیه و امکانات و دستگاه های پیشرفته با کیفیت درجه یک تولید در و بسته بندی های  ۵/۱۲ کیلویی به بازارهای فروش تزریق نماید.

قیمت چسب کاشی سطلی پومکس در خرید عمده از شرکت دکاردن با تخفیفات فوق‌العاده همراه خواهد بود که موجب کاهش چشمگیر نرخ نهایی گردیده است برای مشاهده آخرین بروز رسانی قیمت ها می توانید از طریق فضای مجازی با مدیر فروش در ارتباط باشید.

از این محصول می توان برای نصب انواع مختلف کاشی های بزرگ، سرامیک ها، سرامیک پرسلان، سنگ گرانیت، سنگ طبیعی، موزاییک و… بر روی سطوح مختلف استفاده نمود.

نحوه استفاده از چسب کاشی خمیری را بدانیم؟

نحوه استفاده از چسب کاشی خمیری را بدانیم؟

قابل توجه خریداران گرامی چسب کاشی خمیری در محیطی مناسب به دور از گرما و سرما شدید در بسته بندی اولیه به مدت ۱۸ ماه تاریخ نگهداری خواهد داشت.

بهتر است نحوه استفاده از چسب کاشی خمیری را بدانیم تا بهترین عملکرد را شاهد باشیم:

  1. سطح زیر کار ران را از آلودگی ها تمیز و خشک نمایید
  2. سطح زیر کار هموار باشد
  3. چسب کاشی خمیری آماده را با استفاده از کاردک دندانه دار در سطح مورد نظر اعمال کنید
  4. کاشی یا سرامیک دلخواه را بر روی آن بچسبانید
  5. بعد از گذشت ۲۴ ساعت بند کشی را انجام دهید

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه استفاده می توانند از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی از مشاور فروش راهنمایی دریافت کنند.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.