مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چسب کاشی و سرامیک عمده در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید چسب کاشی تهرانقیمت چسب کاشی سطلی و عمدهخرید و قیمت چسب کاشی کوچکقیمت چسب کاشی 12 کیلویی پومکس
خرید چسب کاشی

خرید چسب کاشی و سرامیک را می توانید به صورت عمده از نمایندگی پخش تهران انجام دهید تا با دریافت محصول با قیمت و کیفیت تضمین شده خریدی مطمئن داشته باشید.

یک متریال به نسبت جدید که در ساختمان های امروزی بسیار کاربرد داشته چسب‌کاشی می باشد که برای بند کردن مصالح ساختمانی و همچنین ایجاد استحکام در کاشی کاری و سرامیک کاری مورد استفاده قرار می گیرد .

همانگونه که می‌دانید در گذشته برای نصب انواع کاشی و سرامیک از ملات های ماسه و سیمان استفاده می‌شد اما امروزه چسب کاشی به دلیل مواد تشکیل دهنده آن و مزیت های بیشمارش جایگزین ملات های سنتی شده است.

خرید چسب کاشی تهران

خرید چسب کاشی تهران از طریق نمایندگی های رسمی به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر است برای برقراری ارتباط مستقیم با مرکز پخش پایتخت کافیست این سایت را دنبال فرمایید.

فرایند تولید چسب کاشی به گونه ای می باشد که از ترکیب نمودن مواد معدنی و شیمیایی همچون سیمان پرتلند غیر آلی، ماسه ریز و دیگر افزودنی های چسب دار این محصول به دست خواهد آمد.

شایان ذکر است که تهران به دلیل برخورداری از موقعیت اقتصادی و اجتماعی عالی توانسته با تولید کنندگان برتر کشور همکاری مستقیم داشته باشد و محصولات را به صورت مستقیم کارخانه دریافت و در دسترس خریداران قرار دهد.

قیمت چسب کاشی سطلی و عمده

قیمت چسب کاشی سطلی و عمده

چسب های کاشی امروزه در انواع بسیار متنوع مورد خرید و فروش قرار گرفتند که می‌توان آنها را به طور کلی به دو گروه چسب کاشی خمیری و چسب کاشی پودری تقسیم نمود که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارا هستند.

برخی از کاربرد ها و خصوصیات مهم چسب کاشی خمیری که در سطل هایی با حجم های مختلف به بازار عرضه شده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. نصب انواع کاشی، سرامیک، سنگ، موزاییک و…
  2. دارای قابلیت چسبندگی بالا
  3. خاصیت ارتجاعی مناسب به سطح زیر کار
  4. مقاومت بالا در برابر تنش های ساختمان مانند زلزله های خفیف و…
  5. انعطاف پذیری سیار بالا
  6. جلوگیری از ترک و شکستگی بر روی کاشی های نصب شده
  7. پیشگیری صد درصد از نفوذ آب

قیمت چسب کاشی سطلی و عمده به صورت روزانه در این مجموعه اعلام می گردد مشتریان برای دریافت فایل لیست قیمت و کاتالوگ محصولات می تواند از طریق فضای مجازی با مدیر مجموعه در ارتباط باشند.

خرید و قیمت چسب کاشی کوچک

خرید و قیمت چسب کاشی کوچک

سه مورد از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده چسب کاشی خمیری شامل رزین های آکریلیک، پودر های معدنی و مواد غلظت دهنده می باشد.

چسب کاشی کوچک که عمدتاً در  سطل های یک کیلویی به بازار عرضه شده است بسیار پرفروش بوده لذا فروشندگان جزئی این محصول در سطح کشور برای پرداخت قیمت پایین‌تر و کسب بیشترین حاشیه سود اقدام به خرید عمده می نمایند.

خرید و استعلام قیمت چسب کاشی کوچک را میتوانید به راحتی از مرکز فروش مقابل انجام دهید لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش و چگونگی ارسال بار می توانید از مشاوره فروش راهنمایی دریافت کنید.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی پومکس

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی پومکس

کارخانه پومکس یکی از فعال ترین واحدهای تولید انواع چسب ساختمانی به خصوص چسب کاشی می باشد که با بهره مندی از مواد اولیه مرغوب و همچنین دستگاه‌های مجهز توانسته کیفیت مطلوب این کالا را به تولید رساند.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی پومکس با توجه به سطح کیفیت نهایی محصول و عوامل بسیاری تعیین گردیده و از طریق مجرا های گوناگون به اطلاع خریداران رسیده است.

در این مقاله سعی نمودیم تا شما را با انواع چسب کاشی، کاربردهای آن و نحوه سفارش آشنا نماییم لذا برای تکمیل اطلاعات تخصصی می توانید از طریق راه های ارتباط به کارشناس فروش مراجعه نمایید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.