مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش و قیمت چسب کاشی پودری در مرکز پخش

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب کاشی پودری در مرکز پخشقیمت چسب کاشی 12 کیلویی لیموفیکسقیمت چسب کاشی کوچک پودریقیمت چسب کاشی خمیری فروش ویژه
قیمت چسب کاشی پودری

قیمت چسب کاشی پودری به صورت روزانه از مرکز بخش این محصول در سطح کشور و سایت های فروش آنلاین اعلام می گردد تا متقاضیان با اطمینان خاطر و آگاهی بیشتر اقدام به خرید نمایند.

امروزه دربسیار از پروژه های عظیم ساختمانی برای نصب کاشی و سرامیک از انواع چسب کاشی استفاده خواهند نمود که چسب کاشی پودری از نظر پیمانکاران یکی از کاربردی ترین محصولات محسوب می شود.

چسب کاشی پودری بر پایه سیمان تقویت شده و همچنین پلیمر به تولید رسیده و به دلیل مقاومت عالی در برابر رطوبت و قدرت چسبندگی و استحکام بسیار بالا مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

قیمت چسب کاشی پودری در مرکز پخش

قیمت چسب کاشی پودری در مرکز پخش به دلیل همکاری مستقیم با تولید کننده از نظر اقتصادی بسیار مناسب خواهد بود از همین رو مراجعه به مراکز پخش معتبر بسیار رواج پیدا کرده است.

قابل توجه مشتریان گرامی روش دوغاب ریزی که برای نصب کاشی و سرامیک در گذشته انجام می شد نسبت به چسب کاشی پودری هزینه بسیار بالایی به همراه دارد.

از چسب کاشی پودری میتوان در انواع مختلف زیر سازی ها برای چسباندن محصولات مختلف از جمله کاشی، سرامیک، آجر، موزاییک، سنگ، چوب و… استفاده نمود لازم به ذکر است که شرایط نصب و استفاده از این محصول بسیار ساده و آسان می باشد اما یک اصول و دستورالعمل های خاصی دارد که برای دریافت نتیجه کار مطلوب باید رعایت شوند بنابراین  توصیه می شود از مشاوره فروش این سایت راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی لیموفیکس

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی لیموفیکس

کارخانه تولیدی لیموفیکس برای جلب رضایت و خرسندی مشتریان و همچنین فروش بالا و سود دهی بیشتر اقدام به تهیه و تولید انواع چسب های ساختمانی با کیفیت درجه یک در ازای قیمت مناسب و در بسته بندی های با حجم های مختلف نموده و محصولات خود را به صورت مستقیم از فروشگاه های اینترنتی عرضه می نماید.

روش مصرف چسب کاشی پودری لیمو فیکس به ترتیب موارد زیر خواهد بود:

  1. تقریباً به ازای ۳۰ درصد وزن چسب پودری به آن آب تمیز اضافه نماید
  2. آن را هم زده و مخلوط نمایید
  3. پنج دقیقه به ملات استراحت دهید سپس دوباره هم بزنید تا کاملاً یکدست و همگن شود
  4. چسب آماده شده را بر روی سطح مورد نظر پخش کنید
  5. سطح چسب را با کمک کاردک دندانه دار، شیار دار نمایید
  6. کاشی یا سرامیک مورد نظر را از گرد و غبار تمیز نموده و بعد بر روی سطح چسب قرار دهید
قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی لیموفیکس را می‌توانید به صورت روزانه از طریق مرکز فروش مقابل استعلام بگیرید برای این کار کافیست از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی با مدیر فروش در ارتباط باشید

قیمت چسب کاشی کوچک پودری

قیمت چسب کاشی کوچک پودری

برخی از مهمترین کاربردهای چسب کاشی پودری شامل نصب انواع سنگ، کاشی، موزاییک و… در سطوح مختلف، نصب پوشش مناسب برای سطوح رنگ شده و بتنی، دارای استحکام بالا به همین دلیل مناسب برای نصب کاشی بر روی دیوار، نصب کاشی جدید بر روی کاشی قدیمی و… می شوند.

قیمت چسب کاشی کوچک پودری با کیفیت مرغوب در مراکز پخش متفاوت می باشد لذا قیمت عمده این محصول در نمایندگی پایتخت نسبت به دیگر عرضه کنندگان بسیار ارزان تر خواهد بود.

قیمت چسب کاشی خمیری فروش ویژه

قیمت چسب کاشی خمیری فروش ویژه

چسب کاشی خمیری دیگر مدل چسب کاشی می باشد که به دلیل ترکیبات اولیه خاص مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب داشته و برای محیط های مرطوب بسیار کاربردی است.

قیمت چسب کاشی خمیری در فروش ویژه این شرکت بازرگانی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود زیرا با در نظر گرفتن تخفیفات فوق العاده شاهد کاهش چشمگیر قیمت نهایی می باشید.
معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.