مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب کاشی | پخش چسب کاشی پودری پایتخت

آنچه در این مقاله میخوانید...

قيمت چسب كاشي در پایتختقیمت چسب کاشی خمیری 12 کیلویی لیموفیکسقیمت چسب کاشی یک کیلویی ساروجفروش و قیمت چسب کاشی 5 کیلویی
قيمت چسب كاشي

قیمت چسب کاشی را می‌توانید از نمایندگی پایتخت استعلام بگیرند و با دریافت مستقیم محصول از مرکز پخش چسب کاشی پودری سود قابل توجهی را از آن خود نمایید.

چسب کاشی نوعی ماده شیمیایی محسوب می شود که از قابلیت ها و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار است و هدف اصلی از تولید آن اتصال و بند نمودن مصالح ساختمانی همچون کاشی، سرامیک، سنگ، آجر، موزاییک و… می باشد.

چسب کاشی در انواع متنوع پودری و خمیری  و بر پایه سیمان تقویت شده پلیمر به تولید رسیده که وجود پلیمر ها موجب می شود قدرت چسبندگی و نفوذ پذیری این محصول افزایش یابد.

قیمت چسب کاشی در پایتخت

قیمت چسب کاشی در پایتخت مناسب ترین تعرفه بازار خواهد بود زیرا با حذف واسطه ها موفق به همکاری با کارخانجات تولیدکننده معتبر گردیده در نتیجه بدون افزایش تعرفه محصول را در دسترس خریداران قرار خواهد داد.

چسب کاشی از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که می‌توان به قدرت چسبندگی بالا برای نصب انواع کاشی و سرامیک بر روی کف و بدنه سالن ها، مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت و همچنین بعد از خشک شدن مقاوم در برابر دمای بین ۳۰- الی ۱۲۰ درجه سانتی گراد اشاره نمود.

برای خرید مستقیم محصول از نمایندگی تهران می توان از طریق اطلاعات تماس ذکر شده در این سایت به مدیر فروش با مراجعه نمایید.

قیمت چسب کاشی خمیری ۱۲ کیلویی لیموفیکس

قیمت چسب کاشی خمیری 12 کیلویی لیموفیکس

چسب کاشی خمیری در بسته بندی های با حجم های متفاوت و برندهای مختلف در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته که هر کدام طرفداران ویژه خود را دارند لذا چسب کاشی لیموفیکس به دلیل بهره مندی از مواد اولیه مرغوب دارای کیفیت استاندارد می باشد که در سال‌های اخیر فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

برخی از مهمترین کاربردهای چسب کاشی خمیری شامل چسباندن سنگ های مصنوعی، نصب کاشی و سرامیک بر روی دیوار و کف، قابل اجرا بر روی سطوح سنگی، بتنی و گچی، افزایش فضای داخلی ساختمان، کاربرد آسان و نحوه اجرای سریع، افزایش استحکام و چسبندگی فوق العاده و…می شوند.

قیمت چسب کاشی خمیری ۱۲ کیلویی لیموفیکس با توجه به سطح کیفیت آن تعیین شده پس فرصت را از دست نداده و برای دسترسی به آخرین به روز رسانی با کارشناس مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت چسب کاشی یک کیلویی ساروج

قیمت چسب کاشی یک کیلویی ساروج

کارخانه ساروج یکی از مجموعه های فعال در حیطه تولید چسب های ساختمانی می باشد که موفق شده چسب کاشی را با کیفیت درجه یک مطابق استانداردهای بین المللی تولید و به بازارهای فروش تزریق نماید.

حجم یک کیلویی چسب کاشی خمیری که برای مصارف جزئی مناسب است توانسته جایگاه ویژه ای در بازار به دست آورد و فروش بالایی داشته باشد.

قیمت چسب کاشی یک کیلویی ساروج را میتوانید از مجموعه های مختلف استعلام بگیرید که یکی از راحت ترین و سریعترین روش ها سر زدن به فروشگاه اینترنتی می باشد که از طریق این وب سایت نیز امکان پذیر است.

فروش و قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی

فروش و قیمت چسب کاشی 5 کیلویی

از برندهای محبوب چسب کاشی که در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. مارک ساروج
  2. مارک لیموفیکس
  3. مارک پومکس
  4. مارک هنکل
  5. مارک شیمی ساختمان

از دلایل اصلی فروش بالای چسب کاشی و جایگزین نمودن این محصول به جای ملات های سنتی می‌توان به قیمت مقرون به صرفه، سرعت بالای اجرا، قابلیت ضد آب نمودن و همچنین استحکام عالی اشاره نمود.

فروش و قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی در برند پرطرفدار ساروج یکی از فعالیت های این مجموعه به شمار می رود که برای تکمیل اطلاعات تخصصی تر از سفارش و چگونگی ارسال وارد میتوانید به مدیر فروش مراجعه نمایید‌.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.