مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع پودر بندکشی آجر ضد آب

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت پودر بندکشی آجر ضد آب  5 کیلوگرمضخامت بند کشی آجر نما چقدر باشد؟قیمت پودر بندکشی آجر نسوز رنگیطرز تهیه ملات بندکشی آجر بدان؟نحوه استفاده از پودر بندکشی نانو آسان
قیمت پودر بندکشی آجر ضد آب

قیمت پودر بندکشی آجر ضد آب و انواع آن با در نظر گرفتن معیار های بسیاری  تعیین و از مجموعه های مختلف اطلاع رسانی خواهد شد تا شاهد خریدی سودمند باشید.

بعد از نصب آجر ها مانند کاشی و سرامیک مهمترین مرحله انجام بندکشی آنها می باشد که امروزه با وجود پودر های بندکشی مخصوص که از قابلیت ها و توانایی های فوق العاده ای برخوردار هستند این کار بسیار راحت و بدون دغدغه شده است.

انجام بندکشی آجر علاوه بر زیبایی ظاهری که به همراه دارد باعث چسبندگی و استحکام بیشتر آجر ها بر روی سطح کار خواهد شد جهت شناخت بیشتر محصول به ادامه مقاله مراجعه نمایید.

قیمت پودر بندکشی آجر ضد آب  ۵ کیلوگرم

قیمت پودر بندکشی آجر ضد آب ۵ کیلوگرم در نمایندگی پایتخت به صورت روزانه اعلام می گردد و متقاضیان از سراسر کشور به راحتی و به صورت غیر حضوری نسبت به استعلام آن میتوانند اقدام نمایند.

نحوه استفاده از پودر بندکشی آجر بسیار ساده می باشد تنها کافیست با درصد مشخص آب ترکیب گردد تا ملاتی کامل یکدست و یکنواخت حاصل شود به همین دلیل این محصول جایگزین مناسب برای ملات های سنتی به شمار می رود.

برای مشاهده آخرین فایل به روز رسانی قیمت ها میتوانید از طریق فضای مجازی ( واتساپ، تلگرام، اینستاگرام آدرس ایمیل) با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید.

ضخامت بند کشی آجر نما چقدر باشد؟

ضخامت بند کشی آجر نما چقدر باشد؟

از مهمترین مزایای استفاده از پودر بندکشی آجر نما می‌توان به مواردی همچون عدم انقباض، زیبایی و شیک بودن نمای آجری، افزایش کیفیت و سرعت عمل بندکشی، قدرت چسبندگی و انعطاف پذیری مناسب، جلوگیری از ترک خوردگی بند های آجر نما و… خاطرنشان کرد.

ضخامت بندکشی آجر نما چقدر باشد؟ طبق بررسی‌های صورت گرفته باید ۸ میلیمتر الی ۲۰ میلیمتر باشد همچنین دقت نمایید که قطر سنگدانه ها از یک میلیمتر بیشتر نباشد.

یکی از مهمترین اهداف پودر های بندکشی آجر نما جلوگیری از نفوذ رطوبت به زیرساخت ها می باشد زیرا آجر های نما در معرض بارش باران قرار دارند و در صورت نفوذ رطوبت به دیوار خسارت های زیادی به سازه وارد میشود در نتیجه باید از پودر های بندکشی با کیفیت که به صورت تضمینی در مقابل نفوذ  آب مقاوم هستند استفاده نمود.

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز رنگی

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز رنگی

پودر های بندکشی آجر های نسوز در طیف رنگی وسیعی به تولید رسیده اند تا متقاضیان با توجه به رنگبندی آجرهای نسوز به کار رفته رنگ مورد نظر را انتخاب نمایند چند مورد از ویژگی های مهم این محصول شامل موارد زیر می شود:

  1. خاصیت ضد شوره
  2. جلوگیری از نفوذ رطوبت به صورت تضمینی
  3. مقاومت در برابر مواد شوینده
  4. تولید شده با ترکیبات سازگار با محیط زیست
  5. داشتن ثبات رنگ
  6. مقاوم در برابر نور خورشید

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز رنگی با در نظر گرفتن کیفیت محصول تصویب خواهد شد و طبیعتاً محصولاتی که از بیشترین درصد مرغوبیت برخوردار هستند نسبت به محصولات ناخالص قیمت بالاتری خواهند داشت.

از مهمترین راهکار های کاهش قیمت خرید پودر بندکشی مراجعه به مجموعه هایی میباشد که به صورت تخصصی با تولید کننده در همکاری مستقیم هستند و محصول را به صورت عمده و بدون واسطه عرضه می نمایند.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر بدان؟

طرز تهیه ملات بندکشی آجر بدان؟

طرز تهیه ملات بندکشی آجر بدان؟ بسیار ساده و راحت خواهد بود تنها کافیست در ظرفی تمیز پودر بندکشی را به آرامی با میزان مناسب که برای بسته بندی درج شده به آب اضافه نمایید و آن را هم زده تا کاملا یکدست شود چند دقیقه به آن استراحت داده سپس ملات را در بین بند ها اعمال نمایید.

برای سفارش دهی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاور فروش سایت در تماس باشید.

نحوه استفاده از پودر بندکشی نانو آسان

نحوه استفاده از پودر بندکشی نانو بسیار آسان و راحت است . کافی است اسن ماده را تهیه نمایید و بعد با اب به میزان ۲ لیتر ترکیب و خوب مخلوط نمایید. بعد از ۲ بار همزدن آماده استفاده است سپس با کاردک نرم روی سطح کاشی بزنید.

کار با آن آسانتر از مواد دوغابی یا سنتی است و به راحتی می توانید سطح بزرگی را با آن بپوشانید و از نظر قیمت به صرفه تر است.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.