مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک پودری خرید آنلاین

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک لیموفیکسبهترین چسب درزگیر سرامیک رنگیخمیر درزگیر کاشی و سرامیک آنلایننحوه استفاده از درزگیر نانو بدانیم؟خرید درزگیر نانو برای پشت بام
قیمت درزگیر کاشی و سرامیک

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک در مدل پودری برند پر طرفداران لیموفیکس در این مجموعه به صورت روزانه اعلام می گردد برای استعلام آن کافیست با ما در این وبسایت همراه باشید.

آب بند نمودن و درزگیری کاشی و سرامیک یکی از مهمترین کارها در ساخت و ساز محسوب می‌شود زیرا در محیط های مرطوب نظیر حمام و سرویس های بهداشتی بندکشی میان کاشی و سرامیک به‌دلیل رطوبت زیاد و همچنین شستشو با مواد اسیدی از بین خواهد رفت در نتیجه آب به زیرساخت ها نفوذ پیدا خواهد کرد تنها راهکار پیشگیری از این اتفاق استفاده از درزگیر کاشی و سرامیکی نانو می باشد که قابلیت بالایی در پیشگیری از نفوذ رطوبت دارد.

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک لیموفیکس

قیمت درزگیر کاشی و سرامیک لیموفیکس در بازار داخلی ثابت نمی باشد و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و نوسانات بازار ارز تعیین خواهد شد لذا مشتریان برای اطلاع از قیمت به روز محصول می توانند از طریق مجموعه های معتبر اقدام نمایند.

برخی از مهمترین خواص درزگیر کاشی و سرامیک شامل ضد جلبک ضد شوره، مقاومت بالا در برابر مواد شوینده، آب بندی کاشی و سرامیک، عمر طولانی نسبت به مصالح بندکشی معمولی، قابلیت استفاده بر روی درب های چوبی، استفاده بر روی سطوح چوبی، استفاده در نمای ساختمان و… می شوند.

کارخانه لیمو فیکس یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده چسب های ساختمانی نظیر چسب کاشی، چسب بتن، پودر بندکشی، چسب درزگیر کاشی و سرامیک و… می باشد.

بهترین چسب درزگیر سرامیک رنگی

بهترین چسب درزگیر سرامیک رنگی

با توجه به رنگ بندی متنوع کاشی و سرامیک چسب های درزگیر  سرامیک در رنگبندی نامحدود به تولید رسیدند تا پاسخگوی همه سلیقه ها باشند برای مشاهده کاتالوگ محصولات و انتخاب رنگ و برند موردنظر می توانید با کارشناس فروش در ارتباط باشید.

بهترین چسب درزگیر سرامیک رنگی را از بازرگانی دکاردن جویا شوید و با بهره مندی از درصد تخفیفات استثنایی و تضمین کیفیت و قیمت بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

استفاده از درزگیر سرامیک رنگی موجب عدم ترک خوردگی و از هم گسیختگی در حین و بعد از اجرا کار، مقاومت عالی در برابر اشعه Uv خورشید، دارای یکنواختی و درخشندگی بالا، سهولت و سرعت بالا در اجرا، بدون آلودگی و گرد و غبار در موقع اجرا و… خواهد شد.

خمیر درزگیر کاشی و سرامیک آنلاین

خمیر درزگیر کاشی چیست؟ خمیر درزگیر کاشی و سرامیک محصولی آماده است که برای درزگیری هر نو سنگ و کاشی مورد استفاده عموم است یعنی چگونه باید این ماده را استفاده کرد؟ به این صورت است که پس از اتمام کاشی کاری شما سطح را تمیز و بعد از این ماده برای پر کردن درزها استفاده می نمایید.

در وزن ۴۰۰ گرمی است و بخش زیادی را می توانید پوشش بدهید کیفیت بالایی دارد و مناسب برای ساخت و ساز می باشد از این رو می توانید این ماده را در رنگ سفید تهیه نموده و بدانید که خرید درزگیر کاشی از این مرکز ممکن است.

نحوه استفاده از درزگیر نانو بدانیم؟

نحوه استفاده از درزگیر نانو بدانیم؟

نحوه استفاده از درزگیر نانو بدانیم؟ در این قسمت از مقاله به بررسی این موضوع پرداخته شده که شامل موارد زیر می شوند:

  1. برای استفاده به صورت دوغاب باید برای هر راهی یک لیتر درزگیر نانو یک واحد سیمان و دو واحد پودر سنگ الک شده استفاده نمود
  2. برای استفاده نمودن در ملات گچی به ازای هر یک لیتر درزگیر نانو ۳ الی ۵ لیتر آب مخلوط و سپس به آن گچ اضافه می نمایند
  3. برای استفاده در رنگ می توان با پایه یک به یک یا یک به دو با آب مخلوط شود سپس به رنگ مورد نظر اضافه گردد
  4. به صورت خالص برای عایق بندی و شفاف نمودن سطوح چوبی قابل اجرا می باشد

جهت تکمیل اطلاعات تخصصی تر با مشاوره فروش سایت در تماس باشید.

خرید درزگیر نانو برای پشت بام

خرید درزگیر نانو برای پشت بام

با استفاده از درزگیر نانو میتوان پشت بام ها را از نفوذ رطوبت عایق نمود و از بروز خسارات جبران ناپذیر با هزینه گزاف جلوگیری کرد.

خرید درزگیر نانو برای پشت بام را میتوانید به صورت اینترنتی از فروشگاه های معتبر انجام دهید و با اطمینان خاطر از سطح کیفیت و قیمت روز در کمترین زمان ممکن بار را در شهر خود تحویل بگیرید.

علاوه بر درگاه های ارتباطی ارائه شده می توانید برای سفارش دهید مشخصات و شماره تماس خود را در فرم های فروش تکمیل و ارسال نمایید تا در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار شود.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.