مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عایق رطوبتی نانو ارزانتر از بازار

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت عایق رطوبتی نانو مایعخرید عایق نانو پشت بام تک جزئیقیمت عایق نانو استخر عمدهروش اجرای عایق نانو پشت بام
قیمت عایق رطوبتی نانو

قیمت عایق رطوبتی نانو در نمایندگی فروش دکاردن ارزانتر از قیمت بازار خواهد بود زیرا با کارخانه تولیدی در همکاری مستقیم بوده و محصول را از درب کارخانه ارسال می نماید.

عایق رطوبتی نانو با هدف پیشگیری از نفوذ رطوبت و آب بندی سطوح مختلف به تولید رسیده و در صنعت ساختمان سازی جایگاه ویژه ای را کسب نموده است.

در چند سال گذشته معمولاً برای عایق بندی سطوح مختلف به ویژه پشت‌بام‌ ها از ایزوگام و قیرگونی استفاده می شد اما به دلیل عمر کوتاه مدت و خراب شدن در برابر آفتاب و نشتی آب استفاده از آ‌نها منسوخ شده و جایگاه خود را به عایق های رطوبتی نانو بخشیده اند.

قیمت عایق رطوبتی نانو مایع

قیمت عایق رطوبتی نانو مایع در برندهای مختلف با توجه به سطح کیفیت محصول متفاوت می باشد به همین دلیل مشتریان می‌توانند برای مشاهده کاتالوگ محصولات و استعلام قیمت روز از طریق فروشگاه های آنلاین اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که وجود رطوبت بارش باران در بخش‌هایی همچون پشت بام، دیوار ها، استخر ها، سرویس های بهداشتی و همچنین نمای بیرونی ساختمان باعث پوست شدن رنگ، نم دهی و طبله شدن سطح خواهد شد بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق باید از عایق های رطوبتی نانو استفاده نمود.

عایق رطوبتی نانو مایع از مواد معدنی در ابعاد نانو و همچنین پلیمر های آلی بر پایه آب تشکیل شده که قابلیت رنگ پذیری دارد.

خرید عایق نانو پشت بام تک جزئی

خرید عایق نانو پشت بام تک جزئی

برای ضد آب نمودن پشت بام ها از عایق های نانو دو جزئی و تک جزئی می توان استفاده نمود که هر کدام دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند به عنوان مثال از ویژگی های عایق نانو تک جزئی می توان به مقاومت در برابر انواع حلال ها، قابلیت اجرای سریع، تحمل فشار تا ۷ اتمسفر، مقاومت در برابر دما از منفی ۲۰ درجه سانتیگراد تا مثبت ۳۰۰ درجه سانتیگراد و غیره اشاره نمود.

خرید عایق نانو پشت بام تک جزئی از طریق این مجموعه امکان پذیر است لذا مشتریان از سراسر کشور برای تهیه آن به صورت غیر حضوری می توانند اقدام نمایند.

قیمت عایق نانو استخر عمده

قیمت عایق نانو استخر عمده

عایق نانو استخر دارای مزایای بیشماری می باشد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  1. خاصیت ضد باکتری و ضد جلبک
  2. مقاومت بالا در برابر اشعه های مضر خورشید
  3. قابلیت انعطاف پذیری بالا
  4. قدرت چسبندگی عالی
  5. مقاوم در برابر خوردگی
  6. دارای ماندگاری طولانی
  7. ترکیبات سازگار با محیط زیست
  8. تولید شده با مواد غیر سمی و کاملا بهداشتی

قیمت عایق نانو استخر عمده که معمولاً با در نظر گرفتن تخفیف های ویژه تعیین می گردد بسیار به صرفه خواهد بود و موجب کسب سود قابل توجه برای خریداران می گردد.

عایق بندی نمودن استخرها با تکنولوژی به روز نانو در سال های اخیر بسیار رواج پیدا کرده و مورد استقبال متقاضیان قرار گرفته است.

روش اجرای عایق نانو پشت بام

روش اجرای عایق نانو پشت بام

با توجه به اینکه پشت بام ها در معرض رطوبت، باران، برف، آلودگی های مختلف و نور مستقیم آفتاب هستند قطعاً  دچار صدمه خواهند شد به همین دلیل باید از عایق های باکیفیت استفاده نمود.

روش اجرای عایق نانو پشت بام بسیار ساده می باشد اما خریداران برای کسب اطلاعات کافی و دقیق از چگونگی استفاده می توانند با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشند و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

برای برقراری ارتباط مستقیم با تولید کننده علاوه بر شماره تماس و درگاه های ارتباطی فضای مجازی شما می توانید نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های فروش تکمیل و ارسال فرمایید تا مدیریت فروش در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.