مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب بتن اپوکسی پومکس در سایت

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب بتن اپوکسی پومکستولید انواع چسب بتننحوه استفاده از چسب بتن بدانیم؟قیمت چسب بتن استحکامی لیموفیکس
قیمت چسب بتن اپوکسی

قیمت چسب بتن اپوکسی در برند محبوب پومکس در سایت مقابل ارائه شده است برای مشاهده آخرین به روز رسانی آن می توان از طریق فضای مجازی با مدیر فروش در ارتباط باشید.

یکی از مهمترین افزودنی ها در صنعت ساخت و ساز چسب بتن می باشد که در انواع متنوع و با کاربرد های گسترده تولید و راهی بازارهای فروش شده است.

چسب بتن اپوکسی یکی از کارآمدترین مدل‌های این محصول می باشد که به صورت دو جزئی بوده و بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده به تولید رسیده این محصول دارای قابلیت های بی شماری از جمله افزایش دوام بتن و قدرت چسبندگی بالا برای نصب بتن جدید به بتن قدیمی می باشد.

قیمت چسب بتن اپوکسی پومکس

قیمت چسب بتن اپوکسی پومکس با توجه به کیفیت درجه یک این محصول کاملا به صرفه خواهد بود به همین دلیل مورد استقبال ویژه متقاضیان در اقسام نقاط کشور قرار گرفته است.

برخی از مهمترین خواص و اثرات چسب بتن اپوکسی شامل قدرت چسبندگی فوق العاده بالا، مقاومت عالی کششی و مکانیکی، قابلیت اجرا بر روی مقاطع زیر کار خشک، حفظ خواص کیفی برابر با طول عمر بتن، بدون حلال و… می شوند.

برای خرید عمده چسب بتن اپوکسی در برند پومکس میتوانید از طریق درگاه های ارتباطی با مدیر فروش در ارتباط باشید تا محصول در موعد مشخص و در کمترین زمان ممکن برای تان به سراسر کشور ارسال شود.

تولید انواع چسب بتن

تولید انواع چسب بتن

چسب های بتن را می توان در دو گروه چسب بتن اپوکسی و چسب بتن لاتکس تقسیم بندی نمود که هر کدام از ماهیت فیزیکی متفاوت و پایه مواد تشکیل دهنده مختلف برخوردار هستند در نتیجه در کارایی میز این دو محصول با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

تولید انواع چسب بتن با بهترین قیمت و کیفیت بازار در برند های گوناگون انجام خواهد شد که برخی از پرفروش ترین آن ها شامل موارد زیر می ‌شوند:

  • مارک پومکس
  • مارک لیمو فیکس
  • مارک شیمی ساختمان
  • مارک ساروج
  • مارک هنکل

از مهمترین کاربردهای چسب بتن می توان به ترمیم بتن های فرسوده، دارای خاصیت آب بندی، افزایش قابلیت چسبندگی، جلوگیری از ترک خوردن در بتن، افزایش مقاومت مکانیکی و… اشاره نمود.

نحوه استفاده از چسب بتن بدانیم؟

نحوه استفاده از چسب بتن بدانیم؟

نحوه استفاده از چسب بتن بدانیم؟ قابل توجه خریداران محترم برای بهره مندی از نتیجه مطلوب باید مراحل استفاده از این محصول را به درستی انجام دهید در همین راستا به طور کلی روش های اصلی مصرف چسب بتن وجود دارد که شامل شیوه دوغابی و شیوه ملاتی می باشند که هر کدام برای محیط هایی مناسب خواهند بود.

برای استفاده از چسب بتن به صورت دوغابی باید  دوغاب رقیق شده را تهیه نمایید سپس با اسپری کردن آن را بر روی سطح اعمال نموده در روش ملاتی چسب بتن را به ملات اضافه می نماید تا دارای قابلیت آب بندی و افزایش مقاومت ملات گردد.

قیمت چسب بتن استحکامی لیموفیکس

قیمت چسب بتن استحکامی لیموفیکس

یکی از کارآمد ترین انواع این محصول چسب بتن استحکامی می باشد که دارای کاربردهای گسترده‌ای از جمله اتصال بتن جدید به بتن قدیم، قابل استفاده در ملات های کاشی کاری، قابلیت آب بندی سازه های آبی، مناسب برای ترکیب با ملات های ترمیمی، قابلیت اجرای لایه پلیمر بر روی سطح بتنی و… می باشد.

قیمت چسب بتن استحکامی لیموفیکس در بازار داخلی ثابت و یکسان نمی باشد و با توجه به نوسانات بازار نرخ آن به صورت روزانه تصویب و از مجرا های گوناگون اعلام میگردد.

علاوه بر شبکه‌های اجتماعی و شماره تماس ذکر شده برای برقراری ارتباط مشتریان می توانند نام و نام خانوادگی شماره تماس و نام شهر خود را در فرم های فروش ثبت و ارسال نمایند تا در اولین فرصت با آنها تماس گرفته شود

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.