مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب سرامیک پرسلان | قیمت چسب پودری برای انواع سرامیک

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب سرامیک پرسلان  پودری و ضد آببهترین چسب برای سرامیک پرسلان و سنگتفاوت چسب کاشی پودری و خمیری چیست؟قیمت چسب کاشی سطلی خارجی
قیمت چسب سرامیک پرسلان

قیمت چسب سرامیک پرسلان  را با کیفیت عالی از شرکت های معتبر تهیه کنید. چسب پودری از محصولات مناسب و خوبی است که برای نصب هر نوع سرامیک کارایی دارد.

چسب سرامیک یکی از محصولاتی است که در چند سال اخیر تولید شده و قبلا وارادتی بود اما الان بهترین تولید کنندگان انواع چسب کاشی و سرامیک را با قیمت مناسب و بهترین مواد اولیه تولید می کنند.

چسب های ساختمانی بهترین کیفیت را دارند و می توانید از آنها برای نصب انواع مصالح استفاده نمایید. ایران یکی از بهترین تولید کنندگان در زمینه مواد ساختمانی است. شما می توانید این مواد را زیر قیمت بازار از ما خرید کنید.

قیمت چسب سرامیک پرسلان  پودری و ضد آب

شما می توانید قیمت چسب سرامیک را از مجموعه درکاردن دریافت نمایید و قیمت های موجود برای خرید عمده می باشد و بهترین مواد ساختمانی را در اختیار شما قرار می دهیم. چسب پودری ضد آب است و مزیتهای زیادی داشته که می توانید از آن در ساخت و ساز بهره ببرید.

انواع چسب کاشی خمیری و پودری در تهران تولید و در اختیار نمایندگان فروش در سراسر کشور قرار می گیرد و می توانید این مواد را از ما عمده تهیه بفرمایید.

مشخصه چسب پودری سرامیک

  1. ضد اب است
  2. ۲۵ کیلویی است
  3. سفید و سیاه تولید می وشد
  4. محدودیت استفاده ندارد

بهترین چسب برای سرامیک پرسلان و سنگ

برای نصب سرامیک های بزرگ و یا سنگ که وزن زیادی دارد می توانید از چسب پودری بهره ببرید و این ماده با بهترین کیفیت در ایران تولید می شود و مناسب برای هر نوع سرامیک و سنگ های مختلف مثل گرانیت، مرمریت، تراورتن… است.

بهترین چسب برای سرامیک پرسلان را از مجموعه ما دریافت نمایید و می توانید از چسب های دو جزئی برای سنگها و یا سرامیک های بزرگ هم استفاده نمایید که به صورت و پودر و رزین است و کیفیت خوبی دارد.

تفاوت چسب کاشی پودری و خمیری چیست؟

چسب پودری از مواد اولیه سیمانی درست شده است و نیمه آماده تولید می وشد و معمولا در وزن ۲۰ و یا ۲۵ کیلویی تولید می شود و چسب پودری محدودیت استفاده ندارد و برای هر فضایی از آن می توانید استفاده کنید و به صرفه است.

ولی چسب خمیری در وزن ۱۲.۵ است و آماده تولید می شود و توصیه می شود برای داخل ساختمان استفاده شود و بر پایه رزین تولید می گردد. و کیفیت خوبی دارد و شما می توانید برای نصب کاشی بدنه و یا سنگ از آن استفاده کنید.

قیمت چسب کاشی سطلی خارجی

شما می توانید از چسب کاشی سطلی یا همان خمیری برای نصب هر نوع سنگ کوچک و یا کاشی دیوار استفاده نمایید. چسب خمیری به صورت آماده تولید می شود و کار با این ماده آسان است و اجرای سریعی دارد.

وزن چسب خمیری ۱۲.۵ کیلوگرم است و کیفیت خوبی هم دارد و شما می توانید با این ماده به راحتی کاشی را روی دیوار بچسبانید و عملکرد خوبی هم داشته باشید. ایران از بهترین سازندگان در این زمینه است و قیمت چسب کاشی سطلی را از سایت بگیرید و چسب خمیری پومکس، هنکل، لیموفیکس را زیر قیمت از ما تهیه کنید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.