مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب سنگ آنتیک استاندارد در پایتخت

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب سنگ آنتیک تضمینیقیمت چسب سنگ آنتیک ساروج رینحوه نصب سنگ آنتیک بین کابینت با چسببهترین مارک چسب سنگ انتیک در پایتختطرز تهیه چسب سنگ آنتیک بدانید؟قیمت چسب پودری سنگ آنتیک مرغوبنحوه استفاده از چسب کاشی ساروج
قیمت چسب سنگ آنتیک

قیمت چسب سنگ آنتیک با کیفیت استاندارد در نمایندگی پایتخت بسیار مقرون به صرفه خواهد بود زیرا با حذف واسطه ها توانسته محصول را از درب کارخانه به دست خریدار برساند.

سنگ های آنتیک امروزه در صنعت ساختمان سازی از اهمیت و جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار هستند که بهترین شیوه برای نصب آنها بهره مندی از چسب های سنگ آنتیک می باشد.

چسب های سنگ در انواع متنوع به تولید رسیده اند که یکی از پرفروش ترین آنها چسب سنگ آنتیک می باشد که به دلیل برخورداری از قدرت چسبندگی فوق العاده، چگالی کم و دوام بالا دارای کاربردهای بسیاری خواهد بود. چسب های ساختمانی با بهترین قیمت و کیفیت در این واحد تولید و ارائه می شودکه شما می توانید بهترین ها را ارزان بخرید.

قیمت چسب سنگ آنتیک تضمینی

قیمت چسب سنگ آنتیک تضمینی را میتوانید از این مجموعه استعلام بگیرید و با مقایسه نمودن تعرفه ها در برند های مختلف بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

سنگ های آنتیک که جز سنگ های مصنوعی و تزئینی شناخته می شوند را می توان با هدف زیبا سازی در سطوح داخلی و خارجی ساختمان نصب نمود که معمولاً استفاده از ملات های سنتی برای نصب آنها گزینه مناسبی نمی باشد و دکوراتورها امروزه از چسب های سنگ آنتیک استفاده می نمایند.

چسب های سنگ آنتیک که در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته شامل دو نوع پودری و خمیری می باشد که هر کدام از آنها از نظر ماهیت فیزیکی و همچنین پایه تشکیل دهنده با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

مزیت چسب سنگ آنتیک

  1. قدرت و استقامت زیادی دارد
  2. برای چسباندن هر نوع سنگ کاربرد دارد
  3. ضد آب است

مشخصات فنی چسب سنگ آنتیک

  1. ۱۲ کیلویی است
  2. خمیری شکل است
  3. سفید رنگ است
  4. بر پایه رزین می باشد

قیمت چسب سنگ آنتیک ساروج ری

قیمت چسب سنگ آنتیک ساروج ری

در ساختمان سازی مدرن که با هدف زیباتر نمودن محیط از سنگ های آنتیک استفاده می شود بهره مندی از چسب های سنگ آنتیک با مارک ساروج شیمی ری نیز افزایش یافته زیرا در کنار کیفیت عالی از قیمت مناسبی برخوردار بوده و نسبت به برند های خارجی نیز مقرون به صرفه تر خواهد بود.

نوع خمیری چسب سنگ آنتیک در کارخانجات مجهز بر پایه رزین های امولسیونی آکریلیک و مواد غلظت دهنده و فیلر ها به تولید رسیده است ست که دارای کاربردهای گسترده می باشد.

قیمت چسب سنگ آنتیک ساروج ری نسبت به کیفیت محصول بسیار مناسب خواهد بود بنابراین در فروشگاه ها توانسته بیشترین سطح سفارش دهی را به خود اختصاص دهد.

محصول وزن قیمت به تومان
چسب آنتیک ۱۲.۵ ۱۴۰۰۰۰

نحوه نصب سنگ آنتیک بین کابینت با چسب

نحوه نصب سنگ آنتیک بین کابینت با چسب

برخی از مهمترین خواص چسب سنگ آنتیک شامل موارد زیر می شود:

  1. از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار بوده در نتیجه در مقابل لرزش ها و حرکت های محدود مقاوم است
  2. در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت عالی داشته
  3. از استحکام و مقاومت فوق العاده ای برخوردار است
  4. نحوه کار با آن ساده، راحت و سریع می باشد

نحوه نصب سنگ آنتیک بین کابینت با چسب سنگ آنتیک بسیار راحت و خواهد بود تنها کافیست سطح مورد نظر از آلودگی و چربی تمیز شود در صورت دلخواه یک لایه پرایمر بر روی سطح اجرا نموده و در نهایت چسب سنگ آنتیک خمیری با کمک ماله شیاردار پخش نمایید البته برای مشاهده عملکرد بهتر و افزایش قدرت چسبندگی میتوان یک لایه نازک از چسب سنگ آنتیک را بر پشت سنگ نیز اعمال نموده و سپس آن را نصب کنید.

بهترین مارک چسب سنگ انتیک در پایتخت

بهترین مارک چسب سنگ انتیک را از کجا بخریم؟ انواع چسب خمیری و پودری را از کجا بخریم؟ تهران از مراکز مهم در تولید و پخش چسب کاشی است و شما می توانید بهترین محصولات ساختمانی را زیر قیمت بازار از تهران خرید نمایید.

مارک های زیادی در تهران تولید می شود که بهترین آنها عبارتند از:

  1. چسب ساروج
  2. چسب هنکل
  3. چسب پومکس
  4. چسب سهند
  5. چسب آکام
  6. چسب آلچی بای و…

شما می توانید انواع چسب خمیری و پودری را از ما خرید نمایید.

طرز تهیه چسب سنگ آنتیک بدانید؟

طرز تهیه چسب سنگ آنتیک بدان؟

طرز تهیه چسب سنگ آنتیک بدانید؟ نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم تا شما را با این محصول در وبسایت مقابل آشنا نماییم و نحوه استفاده از آن را در بالا ذکر نمودیم لذا برای تکمیل اطلاعات تخصصی تر می توانید با مشاورین فروش سایت در ارتباط باشید.

برای سفارش دهی عمده از سراسر کشور می توان اقدام نمایید تا بعد از ثبت سفارش و بهره مندی از خدمات ارزنده پس از فروش محصول در موعد مشخص در شهر خود تحویل بگیرید.

قیمت چسب پودری سنگ آنتیک مرغوب

قیمت چسب پودری سنگ آنتیک را از کجا استعلام کنیم؟ آیا مناسب ساخت و ساز است؟ این ماده بسیار کاربرد در صنعت ساختمان دارد و می توانید از چسب پودری برای چسباندن سنگ و آجر استفاده نمایید. چسب پودری مزیتهای زیادی دارد و بسیار ماده ایده آلی برای نصب هر نوع سنگ و مصالحی است.

انوا چسب کاشی و سرامیک با قیمت های استپنایی در داخل تولید و عرضه می شود.

  1. چسب پودری ۲۰ کیلویی است
  2. سفید رنگ و خاکستری دارد
  3. از بیس سیمان است

نحوه استفاده از چسب کاشی ساروج

چسب کاشی ساروج بسیار معروف است و نحوه استفاده از چسب کاشی ساروج آسان می باشد و شما می توانید به راحتی از این ماده برای نصب هر نو سنگ و سرامیک بهره ببرید. ولی باید این موارد را رعایت کنید.

چسب خمیری به صورت آماده می باشد و لازم نیست با مواد دیگری ترکیب شود اما چسب پودری نیمه آماده است و باید با آب ترکیب نمایید و استفاده کنید. برای هر کیسه ۵ لیتر لازم است فقط کم کم آب اضافه شود و خوب ترکیب انجام گردد و بعد استفاده شود.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.