مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب کاشی پودری لیموفیکس در بازار

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب کاشی پودری لیموفیکسقیمت چسب کاشی ۲۵ کیلویی پومکسقیمت چسب کاشی سطلی خمیریقیمت چسب کاشی کوچک برای آنتیک
قیمت چسب کاشی پودری لیموفیکس

قیمت چسب کاشی پودری در برندهای مختلف متفاوت می باشد لذا مشتریان برای دریافت نازلترین قیمت برند لیموفیکس در بازار می توانند به این مجموعه مراجعه نمایند.

ماده ای بسیار چسبنده و قدرتمند را که برای اتصال انواع کاشی و سرامیک به سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد چسب کاشی می نامند که در دو نوع خمیری و پودری تولید شده است.

چسب کاشی پودری یکی از رایج ترین محصولات در صنعت ساخت و ساز می باشد که از سیمان تقویت شده با پلیمر تهیه شده است و علاوه بر خاصیت چسبندگی سبب آب بندی سطوح مختلف نیز می شود‌.

قیمت چسب کاشی پودری لیموفیکس

قیمت چسب کاشی پودری لیموفیکس در نمایندگی پخش تهران بسیار باصرفه و اقتصادی خواهد بود زیرا با تولید کننده همکاری مستقیم داشته و توانسته محصول را از درب کارخانه با قیمت پایه در دسترس متقاضیان قرار دهد.

کارخانه تولیدی لیموفیکس یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده چسب های ساختمانی می باشد که به دلیل ارائه کیفیت درجه یک در ازای قیمت مناسب مورد استقبال معماران و مجریان ساختمانی واقع شده است.

اصلی ترین کاربرد چسب کاشی در این برند نصب انواع کاشی با جذب آب بسیار کم می باشد لذا از مهمترین محصولات قابل نصب با این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کاشی پرسلن
  2. سرامیک
  3. موزاییک شیشه ای
  4. کاشی مینیاتور
  5. سنگ طبیعی تراورتن
  6. سنگ مرمر
  7. گرانیت
  8. سفال

قیمت چسب کاشی ۲۵ کیلویی پومکس

قیمت چسب کاشی ۲۵ کیلویی پومکس

روش استفاده از این محصول بدین صورت می باشد که ابتدا سطح مورد نظر را از چربی و آلودگی تمیز نموده بعد به ازای هر ۶ کیلو گرم پودر یک لیتر آب اضافه کرده  آن را با همزن برقی هم زده تا ملات یکنواخت و همگن به دست آید خمیر آماده شده را با استفاده از کاردک شیاردار بر سطح زیر کار اعمال نمایید و کاشی مورد نظر را بر روی آن بچسبانید.

قیمت چسب کاشی ۲۵ کیلویی پومکس به صورت روزانه در مراکز فروش رسمی، سایت‌های اینترنتی و نمایندگی ها اعلام می گردد لذا برای استعلام قیمت می توانید به کارشناس فروش این مجموعه نیز مراجعه فرمایید.

موارد مصرف چسب کاشی پومکس شامل نصب کاشی روی کاشی دیگر، چسباندن کاشی های ضد اسید، نصب کاشی در محیط های نم و در معرض رطوبت، مناسب برای نصب کاشی در کف و دیوار داخل ساختمان و نما بیرونی و… می شوند.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری

میزان دقیق استفاده از این محصول با توجه به نوع کاشی متفاوت می باشد و معمولاً برای هر متر مربع ۴ تا ۶ کیلوگرم از چسب کاشی خمیری مورد احتیاج است.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری با توجه به سطح کیفی و برند سازنده آن تعیین و از طریق ماجراهای گوناگون به اطلاع خریداران خواهد رسید تا با اطلاع کافی خریدی مطمئن داشته باشند.

شایان ذکر است که در گروه صنعتی دکاردن با توجه به حجم سفارش تخفیفات فوق‌العاده ای در نظر گرفته شده که موجب کاهش قیمت نهایی و کسب سود بالا برای خریدار میگردد.

قیمت چسب کاشی کوچک برای آنتیک

قیمت چسب کاشی کوچک برای آنتیک

از رایج ترین روش های خرید در چند سال اخیر مراجعه به سایت های فروش می باشد زیرا مشتریان از سراسر کشور با صرفه جویی در زمان و هزینه ها می‌توانند خریدی مطمئن داشته باشند.

قیمت چسب کاشی کوچک برای سنگ آنتیک در فروشگاه های اینترنتی بهترین قیمت بازار خواهد بود زیرا در این شیوه دست دلالان کوتاه شده و نرخ مناسب در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با مدیر فروش کافیست از قسمت مشاوره و فروش که در انتهای سایت ارائه شده اقدام فرمایید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.