مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش عایق نانو تضمین شده

آنچه در این مقاله میخوانید...

نمایندگی فروش عایق نانو  دو جزئیقیمت عایق رطوبتی رنگی استانداردقیمت عایق رطوبتی مایع پومکسفروش عایق رطوبتی نانو در تهران تضمینی

نمایندگی فروش عایق نانو در تهران است و می توانید این ماده را تضمین شده و دارای استاندار به صورت عمده از این مرکز تهیه بفرمایید که بسیار مرغوب و قیمت خوبی دارد.

یکی از پیشرفت هایی که صورت گرفته است در صنعت چسب می باشد و شما می توانید انواع چسب های ساختمانی را از این مرکز تهیه کنید و برای عایق نمودن ساختمان ها چسب های خوبی تعبیه شده که فوق العاده مرغوب و درجه ۱ می باشد.

چسب جایگزین ایزوگام کاربرد زیادی دارد و مزیتهای زیادی این ماده داشته و می توانید از ۀن برای عایق کردن سطوح استخری و مرطوب استفاده خوبی داشته باشید. از این رو چسب عایق رطوبتی را با قیمت خوبی تهیه کنید.

نمایندگی فروش عایق نانو  دو جزئی

فروش انواع محصولات ساختمانی توسط این مرکز انجام می شود و نمایندگی فروش عایق نانو در تهران است و به سراسر ایران و شهرهای دیگر عرضه می شود. شما می توانید به راحتی چسب های مورد نیاز را از دکاردن با قیمت عمده تهیه بفرمایید.

ایران یکی از بهترین کشورها در تولید محصولات ساختمانی است و در پایتخت بهترین سازندگان مصالح ساختمانی وجود دارد و شما می توانید برای عایق کردن سطوح از این ماده استفاده و از مرکز تهیه بفرمایید.

مشخصات فنی چسب عایق

  1. ضد آب است
  2. دو جزئی می باشد
  3. ۲۰ پودر+۱۰ رزین
  4. نیروی کششی بالایی دارد
  5. رنگ بندی دارد

قیمت عایق رطوبتی رنگی استاندارد

قیمت عایق رطوبتی رنگی گران است زیرا پیگمنت این ماده خارجی بوده و قیمت بالایی داشته و شما می توانید از آن برای عایق کردن استخر و سرویس بهداشتی استفاده نمایید البته بیشتر از این ماده برای عایق کردن استخر استفاده می شود.

معمولا در سه رنگ تولید می شود:

  1. سفید
  2. آبی
  3. خاکستری

این ماده دارای استاندار است و تضمین شده می باشد و شما می توانید از چسب عایق درجه یک برای آب گریز کردن سطوح مواجه با آب زیاد استفاده خوبی داشته باشید.

قیمت عایق رطوبتی مایع پومکس

یکی دیگر از موادی که بسیار مورد استفاده است عایق رطوبتی مایع و یا رزین آب بندی است و این ماده به صورت مایع تولید می شود و غلظت بالایی داشته و خاصیت چسبندگی و اب گریزی داشته و به سطوح می دهد. قیمت عایق رطوبتی مایع مناسب است و در وزن ۸ لیتری بیشتر این ماده تولید می گردد.

یکی از برندهای مطرح چسب پومکس است و کیفیت خوبی داشته و شما می توانید از چسب بتن مایع پومکس برای استحکام بخشیدن به سطوح و آب گریز کردن استفاده خوبی ببرید.

معمولا این ماده به دو صورت استفاده می شود و یا می توانید داخل ملات استفاده نمایید و یا بر روی سطح مورد نظر در دولایه بمالید و آب بند کنید. امروزه استفاده از چسب آب بندی بسیار رایج است زیرا کار با آن آسان و هزینه کمتری دارد.

فروش عایق رطوبتی نانو در تهران تضمینی

یکی از مراکز که می توانید چسب عایق را تهیه کنید تهران است و فروش عایق رطوبتی نانو در تهران توسط بهترین مشاوران و فروشندگان انجام می شود. شما به راحتی می توانید انواع چسب های آب بندی و چسب پودری و پودر بندکشی را از ما خریداری نمایید.

این ماده معمولا به صورت دو جزئی است و می توانید به ضخامت ۱ میل بر روی سطح مورد نظر بمالید و این لایه تا ۲ بار قابل اجرا است و کار آسانی می باشد و با غلطک و یا کاردک می توانید آن را استفاده کنید خوشبختانه این ماده با قیمت خوب و کیفیت بالا در تهران تولید می شود و در اختیار شما قرار داده میشود. البته بدایند که تضین شده می باشد. و ضد آب بوده و ماندگاری بالای ۵ سال دارد.
معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.