مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی و قیمت چسب آنتیک ۱۲ کیلویی

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب آنتیک 12 کیلوییقیمت چسب سنگ نما پودریقیمت چسب سنگ اپوکسی ارزاننمایندگی انواع چسب سنگبهترین مارک چسب سنگ انتیک در بازار
قیمت چسب آنتیک

قیمت چسب سنگ آنتیک را می توانید در نمایندگی های رسمی در بسته بندی هایی با حجم های مختلف استعلام بگیرید لذا جهت مشاهده قیمت بسته بندی های ۱۲ کیلویی شما را به این مجموعه دعوت می نماییم.

سنگ های آنتیک از جمله سنگ های کاربردی در ساختمان سازی به شمار می‌روند که در سطوح داخلی و خارجی با هدف زیبا سازی مورد استفاده قرار خواهند گرفت و برای نصب آنها بر روی سطوح عمودی استفاده از ملات های سنتی دیگر جایز نمی باشد و چسب های سنگ آنتیک جایگزین آنها شده اند.

چسب آنتیک به دلیل قدرت چسبندگی بسیار عالی بر روی سطوح مختلف و پیشگیری از نفوذ آب در زمینه نماکاری بسیار مورد استقبال طراحان نما قرار گرفته است.

قیمت چسب آنتیک ۱۲ کیلویی

قیمت چسب آنتیک ۱۲ کیلویی در مرکز فروش مقابل نازلترین تعرفه بازار خواهد بود زیرا با حذف واسطه ها محصول از درب کارخانه با قیمت تولیدی به دست خریدار خواهد رسید.

چسب آنتیک در مدل های مختلف به بازار های فروش عرضه شده است که نوع خمیری آن بر پایه رزین های امولسیونی آکریلیک، فیبر ها و مواد غلظت دهنده با فرمولاسیون ویژه به تولید رسیده است.

میزان مصرف چسب خمیری سنگ آنتیک با توجه به هموار یا ناهموار بودن سطح زیر کار متفاوت است اما به طور معمول برای یک متر مربع سطح را به ۵/۲ کیلوگرم چسب سنگ آنتیک احتیاج است.

قیمت چسب سنگ نما پودری

قیمت چسب سنگ نما پودری

چسب سنگ نما پودری به صورت نیمه آماده می باشد که برای بهره مندی از آن باید با درصد مشخصی آب ترکیب شود تا یک ملات همگن و یکدست را ایجاد نماید.

قیمت چسب سنگ نما پودری با کیفیت محصول در رابطه مستقیم می باشد و بدون شک محصولات درجه یک از قیمت بالاتری نسبت به محصولات تقلبی برخوردار هستند برای استعلام قیمت محصولات درجه یک می توانید به مشاور فروش سایت مراجعه نمایید.

ویژگی منحصر به فرد چسب سنگ نما پودری قابلیت ضد آب بودن این محصول می باشد که باعث شده سنگ های نما که در برابر رطوبت مستقیم باران قرار دارند در برابر نفوذ آب مقاوم باشند و آب به زیرساخت های نما نفوذ نکند.

قیمت چسب سنگ اپوکسی ارزان

قیمت چسب سنگ اپوکسی ارزان

چسب سنگ اپوکسی طبق جدیدترین فرمولاسیون روز دنیا به صورت دو جزئی به تولید رسیده و دارای دو بخش هاردنر و رزین می باشد که در صورت ترکیب شدن با یکدیگر برای نصب سنگ بر روی سنگ و همچنین سنگ بر روی فلز یا نصب اسلب ها بسیار مناسب می باشد.

چسب سنگ اپوکسی در برندهای داخلی و خارجی مورد خرید و فروش قرار گرفته که طبیعتاً برندهای خارجی به دلیل هزینه های واردات نسبت به تولیدات ایرانی از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود بنابراین مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را از نظر قیمت و کیفیت انتخاب و سفارش نمایند.

قیمت چسب سنگ اپوکسی ارزان در شرکت فروش اینترنتی دکاردن ارائه می گردد برای دستیابی به فایل به روز قیمت ها کافیست از طریق فضای مجازی به مدیر فروش مراجعه نمایید.

نمایندگی انواع چسب سنگ

نمایندگی انواع چسب سنگ

چسب سنگ به طور کلی در انواع متنوع تولید و به بازار عرضه شده که همه آنها را می‌توان در سه گروه چسب سنگ پودری، چسب سنگ خمیری و چسب سنگ اپوکسی تقسیم بندی نمود.

نمایندگی انواع چسب سنگ در پایتخت بهترین شرایط سفارش دهی را از نظر قیمت، کیفیت و ارسال بار برای مشتریان فراهم نموده تا نیاز بازار داخلی را به این صورت تامین نماید.

به استحضار می رساند در صورتیکه بار را در شهر خود تحویل گرفتید اگر در آن نقصی را مشاهده نمودید محصول را با هماهنگی واحد پشتیبانی جهت تعویض و ارسال مجدد برگشت بزنید زیرا اولویت اصلی ما رضایتمندی شما خریداران محترم می باشد.

بهترین مارک چسب سنگ انتیک در بازار

می توانید بهترین مارک چسب سنگ انتیک را از سایت دکاردن و زیر قیمت بازار تهیه نمایید و باید بدانید که چسبهای ساختمانی با بهترین قیمت و کیفیت در این مرکز ارائه می شود. البته چسب سنگ انتیک معمولا از نوع خمیری بیشتر استفاده می شود.

از این رو می توانید از چسب سنگ پودری هم استفاده کنید ولی خمیری بیشتر عرف بوده و مردم آن را بیشتر می شناسند و این ماده در وزن ۱۲ کیلویی در تهران تولید و عرضه می شود. از این رو از مزیتهای چسب سنگ بیشتر استفاده کنید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.