مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش و فروش چسب بتن از سایت

آنچه در این مقاله میخوانید...

فروش چسب بتن مایعقیمت چسب بتن استخر لاتکسانواع چسب بتن زیر قیمت بازارنحوه استفاده از چسب بتن بدان؟
فروش چسب بتن

فروش چسب بتن در بزرگترین سایت پخش اینترنتی این محصول با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت انجام خواهد شد تا نیاز بازار داخلی به بهترین نحو ممکن تامین گردد.

در ساختمان سازی برای رفع آسیب دیدگی های سطحی و عمقی از چسب بتن می توان استفاده نمود که در کنار خاصیت ترمیم از قابلیت اب بندی نیز برخوردار می باشد.

چسب بتن از افزودنی های پر اهمیت در صنعت بدون شناخته می شود که دارای انواع متنوعی از جمله اپوکسی و لاتکس می باشد برای شناخت بیشتر این محصول در این مقاله با ما همراه باشید.

فروش چسب بتن مایع

فروش چسب بتن مایع در شرکت بازرگانی دکاردن با بهترین شرایط و امکانات انجام خواهد شد لذا متقاضیان برای برقراری ارتباط مستقیم با واحد تولید کننده می توانند با مدیر فروش سایت در ارتباط باشند.

چسب بتن مایع از نوع لاتکس می باشد که دارای خاصیت آب بندی بوده و می توان آن را به ملات و بتن اضافه نمود تا قدرت چسبندگی آنها را چندین برابر کند و همچنین در برابر ضربه و تغییرات دمایی دارای پایداری عالی باشد.

با استفاده از چسب بتن مایع میتوان انواع سرامیک را بر روی سطوح مختلف از جمله دیوار کف، سنگ مرمر، کاشی های معدنی، انواع موزاییک، آجر های لعابدار و سنگ ‌های طبیعی نصب نمود.

قیمت چسب بتن استخر لاتکس

قیمت چسب بتن استخر لاتکس

چسب بتن استخر لاتکس دارای قابلیت های بیشماری می باشد که مهمترین آنها شامل کاهش نفوذ پذیری و آب بند کننده بتن، پیشگیری از ترک خوردن و طبله شدن ملات، افزایش چسبندگی بتن جدید به بتن قدیمی، افزایش مقاومت کششی و خمشی، مقاومت عالی در برابر سیکل های ذوب و انجماد، افزایش مقاومت سایشی و… می‌شوند.

قیمت چسب بتن استخر لاتکس با در نظر داشتن سطح کیفیت، کارخانه تولید کننده، نوسان قیمت خرید مواد اولیه، شرایط اقتصادی کشور، نوع و حجم بسته بندی و… تصویب و اطلاع رسانی خواهد شد.

برای استعلام قیمت روز محصول و همچنین مشاهده کاتالوگ محصولات و تنوع برند های موجود در بازار برای مقایسه قیمت ها میتوانید از طریق فضای مجازی ( کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و ایمیل) به کارشناس فروش مراجعه نمایید.

انواع چسب بتن زیر قیمت بازار

انواع چسب بتن زیر قیمت بازار

به طور کلی انواع چسب بتن شامل موارد زیر خواهد شد:

  • چسب بتن اپوکسی به صورت دو جزئی و بر پایه رزین های اپوکسی اصلاح شده تولید شده است.
  • چسب بتن لاتکس به صورت مایع و با خاصیت آب بندی بر پایه لاتکس طراحی شده که همراه سیمان پرتلند و ماسه یک ملات پر مقاومت را ایجاد می نماید.
  • چسب بتن آب بندی بیشترین کاربرد را در آب بندی استخر ها و همچنین ضد آب نمودن انواع چسب های کاشی را خواهد داشت.
  • چسب کاشت میلگرد به صورت دو جزئی بوده که جزء اول بر پایه اپوکسی آکریلات و جزء دوم آن هاردنر می باشد که بر پایه پلی آمین است.

به استحضار می رساند این مجموعه انواع چسب بتن را به زیر قیمت بازار در دسترس متقاضیان قرار داده است تا افرادی که امکان مراجعه حضوری به نمایندگی ها را ندارند به راحتی و با صرف کمترین زمان و هزینه جهت خرید عمده محصول اقدام نمایند.

نحوه استفاده از چسب بتن بدان؟

نحوه استفاده از چسب بتن بدان؟

نحوه استفاده از چسب بتن بدان؟ لازم به ذکر است که به دو شیوه مختلف می توان از این محصول بهره مند شد که شامل روش دوغابی در این شیوه باید از چسب بتن دوغاب  رقیق شده تهیه کرد و با قلمو یا اسپری بر روی سطح اعمال شود روش دوم به صورت ملاتی می باشد که در این شیوه چسب بتن را به ملات اضافه کرده تا خاصیت آب بندی و مقاومت آن را افزایش بخشد.

جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاور فروش سایت تماس حاصل فرمایید‌.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.