مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش و قیمت عایق رطوبتی دو جزئی پومکس

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت عایق رطوبتی دو جزئی پومکسقیمت عایق دو جزئی پایه سیمانی مرغوباجرای عایق دو جزئی چگونه است؟قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر 30 کیلویی
قیمت عایق رطوبتی دو جزئی

قیمت عایق رطوبتی دو جزئی را میتوانید در برندهای گوناگون از مراکز پخش استعلام بگیرید لذا جهت دریافت بهترین قیمت مارک پومکس شما را به این مجموعه دعوت می نماییم.

به طور کلی عایق های دو جزئی با هدف آب‌بند نمودن سطوح مختلف به ویژه پشت‌بام‌ها، سرویس های بهداشتی، حمام،  استخر، جکوزی و… تولید و به بازار های فروش عرضه شده اند.

عایق های رطوبتی دو جزئی از یک قسمت پودر و یک قسمت رزین بی رنگ تشکیل شده اند که در بسته بندی هایی با حجم های مختلف در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت عایق رطوبتی دو جزئی پومکس

قیمت عایق رطوبتی دو جزئی پومکس در این مجموعه به دلیل برقراری ارتباط مستقیم با تولید کننده نازلترین تعرفه بازار خواهد بود و محصول مستقیم از درب کارخانه برای خریدار ارسال میگردد.

چند مورد از مهمترین ویژگی های عایق رطوبتی دو جزئی که همه توجهات را سمت خود جلب نموده می توان به مواردی همچون تولید شدن با مواد غیر سمی، کشش و انعطاف پذیری عالی، قابلیت رنگ پذیری، مقاومت تضمینی در برابر نفوذ آب، قدرت بالا در پوشش ترک ها، دوام و ماندگاری بالا در برابر گرما و سرمای شدید، قابلیت آب بندی به صورت افقی و عمودی، تحمل فشار های مثبت و منفی، قدرت چسبندگی فوق العاده، نحوه اجرای آسان، ظرافت آببندی در گوشه ها و کنج ها و … اشاره داشت.

قیمت عایق دو جزئی پایه سیمانی مرغوب

قیمت عایق دو جزئی پایه سیمانی مرغوب

در فرمولاسیون تولید عایق های دو جزئی نوع پودری آن بر پایه سیمان به تولید رسیده که به دلیل قابلیت پیشگیری از نفوذ آب با استفاده از آن می توان عایق کاری پشت بام ها، دیوارهای باران گیر، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، چاله های آسانسور، مخازن آب  آشامیدنی  و… را انجام داد.

قیمت عایق دو جزئی پایه سیمانی مرغوب در فروشگاه های آنلاین و دفتر مرکزی به صورت روزانه ابلاغ می گردد تا متقاضیان با اطلاع از قیمت روز محصولات بهترین تجربه خرید خود را داشته باشند.

شایان ذکر است که برای مشتریان غیر حضوری مزایای بیشماری در نظر گرفته شده است که برخی از آنها شامل موارد زیر می شوند:

  1. تضمین کیفیت محصول
  2. ارائه محصول با قیمت کف بازار
  3. در نظر گرفتن تخفیفات ویژه
  4. ارسال سریع و به موقع به سراسر ایران
  5. امکان سفارش عمده
  6. در نظر گرفتن خدمات پس از فروش
  7. ارائه مشاوره تخصصی برای نحوه استفاده
  8. تنوع بالایی برندها داخلی و خارجی

اجرای عایق دو جزئی چگونه است؟

اجرای عایق دو جزئی چگونه است؟

اجرای عایق دو جزئی چگونه است؟ به این صورت می باشد که سطح زیر کار را از چربی ها و آلودگی های محیطی تمیز نموده سپس جزء مایع را در داخل ظرف تمیز و بزرگ بریزید و پودر را به آرامی به آن اضافه کنید و آن را با دستگاه همزن های مخصوص هم زده تا ملاتی یکدست و یکنواخت حاصل شود سپس آن را بر روی سطح اعمال نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر کافیست با مشاور فروش سایت در تماس باشید تا شما را برای مشاهده بهترین عملکرد راهنمایی سازد.

قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر ۳۰ کیلویی

قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر 30 کیلویی

عایق های رطوبتی نانو که با فناوری نانو به تولید رسیده اند در کنار کیفیت مطلوب از قیمت مناسب تری نسبت به دیگر عایق ها برخوردار هستند برای دسترسی به فایل به روز قیمت های این محصول می توانید با فروشگاه های آنلاین معتبر در ارتباط باشید.

قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر ۳۰ کیلویی در صورت خرید مستقیم از تولید کننده کاهش خواهد یافت بنابر این فرصت را از دست نداده و هم اینک جهت سفارش دهی با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.