مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش و قیمت پرایمر عایق رطوبتی ضد آب

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت پرایمر عایق رطوبتی 4 لیتریقیمت پرایمر ایزوگام عمدهخرید پرایمر جایگزین ایزوگامروش استفاده از پرایمر ایزوگام چطوره؟قیمت عایق رطوبتی دو جزئی مرغوب
قیمت پرایمر عایق رطوبتی

قیمت پرایمر عایق رطوبتی ضد آب در شرکت پخش دکاردن به صورت روزانه اطلاع رسانی میگردد برای استعلام قیمت می توانید این مرکز فروش را تا انتها مطالعه نمایید.

جالب است بدانید که پرایمر ماده ای می باشد که به عنوان زیر سازی در صنعت ساختمان سازی و ایزوگام به کار برده خواهد شد و توانایی پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت را خواهد داشت.

در کارخانجات مجهز و پیشرفته در فرایند تولید پرایمر از قیر و پودرهای معدنی مخصوص استفاده شده که از نظر حالت فیزیکی به صورت مایع می باشد و در بسته بندی هایی با حجم های مختلف به بازار عرضه شده است.

قیمت پرایمر عایق رطوبتی ۴ لیتری

قیمت پرایمر عایق رطوبتی ۴ لیتری در نمایندگی تهران مناسب ترین قیمت بازار خواهد بود البته مشتریان برای مشاهده آخرین به روز رسانی تعرفه ها می توانند از طریق درگاه های فضای مجازی با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشند.

به دلیل تولید شدن پرایمر عایق رطوبتی با رزین های اکریلیک این محصول به تنهایی قادر است سطح زیر کار را آماده نموده و در کنار ایجاد چسبندگی باعث آب بند نمودن سطح نیز خواهد شد.

لازم به ذکر است که پرایمر  عایق رطوبتی بر پایه آب تولید شده و امکان استفاده از آن بر روی سطوح مختلف ساختمانی از جمله سنگ،  آجر، چوب، موزاییک، بتن و فلز وجود خواهد داشت.

 

محصول

 

وزن

 

قیمت تومان

 

قیمت پرایمر

 

۸

 

۴۵۰۰۰۰

قیمت پرایمر ایزوگام عمده

قیمت پرایمر ایزوگام عمده

معمولاً در ساختمان سازی معماران و مجریان ساختمانی قبل از اجرای ایزوگام برای افزایش کیفیت آن و همچنین ایجاد چسبندگی لازم از پرایمر ایزوگام استفاده خواهند کرد که محصول تولید شده از ترکیب قیر و پودر های معدنی می باشد.

قیمت پرایمر ایزوگام عمده در نمایندگی هایی که به صورت تخصصی در این حوزه فعال هستند با کاهش چشمگیری همراه بوده در نتیجه بیشترین میزان سود دهی را برای خریداران به همراه خواهد داشت.

به استحضار می رساند قیمت پرایمر ایزوگام با توجه به حجم سفارش دهی در این وبسایت متغیر است طبیعتاً در هر چه میزان سفارشات بالاتر باشد از درصد تخفیفات ویژه تری بهره مند خواهید شد که موجب جلب رضایت و اعتماد خریداران نیز می شود.

خرید پرایمر جایگزین ایزوگام

خرید پرایمر جایگزین ایزوگام

برخی از مهمترین ویژگی های پرایمر ایزوگام شامل موارد زیر می شوند:

  1. پرایمر های قدیمی تنها با بنزین ترکیب می شدند اما امروزه نمونه های جدید این محصول قابلیت انحلال در آب را نیز خواهند داشت
  2. باعث ایجاد چسبندگی بیشتر ایزوگام به سطح خواهد شد
  3. پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت به زیرساخت ها
  4. موثر در افزایش عمر ایزوگام
  5. نحوه استفاده آسان
  6. نداشتن خطرات و آلودگی های زیست محیطی

خرید پرایمر جایگزین ایزوگام را می توانید از مرکز فروش مقابل با بهترین امکانات و شرایط یعنی قیمت و کیفیت ضمانتی انجام دهید برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست با مشاور فروش سایت در ارتباط باشید.

پیشگیری از نفوذ رطوبت از طریق سقف به داخل ساختمان بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا خساراتی با هزینه های گزاف به همراه خواهد داشت که بهترین راهکار جلوگیری از این اتفاق استفاده نمودن از پرایمر عایق رطوبت در زیر ایزوگام می باشد تا اگر آب از ایزوگام و عبور کرد پرایمر جلوی نفوذ پذیری بیشتر آن را بگیرد.

روش استفاده از پرایمر ایزوگام چطوره؟

روش استفاده از پرایمر ایزوگام چطوره؟

روش استفاده از پرایمر ایزوگام چطوره؟ بستگی به نوع محصول خواهد داشت زیرا می‌توان از آن به صورت خالص یا به صورت رقیق سازی با آب یا بنزین استفاده نمود.

برای پرایمر ایزوگام قدیمی تنها از بنزین به عنوان حلال استفاده می شود که به دلیل خطر آتش سوزی و سختی کار محصولات تولید شده در بازار امروز قابلیت حل شدن در آب را نیز خواهند داشت.

قیمت عایق رطوبتی دو جزئی مرغوب

یکی از محصولاتی که بسیار مورد استفاده است چسب عایق است و جایگزین مناسبی برای ایزوگام می باشد و شما می توانید از این محصول برای آب بندی و ایزو کردن سطوح مختلف استفاده نمایید.

قیمت عایق رطوبتی دو جزئی مناسب است و از دو ماده تشکیل شده که با هم ترکیب و استفاده می شود و به ضخامت ۱ میل روی سطح مورد نظر مالیده و ضد آب میگردد. از این رو می توانید از این محصول برای آب بند کردن و مقاوم کردن سطوحی مواجه با آب استفاده خوبی داشته باشید. تولید این ماده در تهران و از مواد نانو تشکیل شده است و کارایی زیادی دارد.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.