مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چسب کاشی آنتیک خمیری درجه یک به صورت عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

چسب کاشی آنتیکچسب خمیری مخصوص آنتیکخرید چسب خمیری درجه یک آنتیک
چسب کاشی ایرانی

چسب کاشی آنتیک یکی از محصولات نسبتا جدیدی است که این چسب به صورت عمده بفروش می رسد و با بهترین کیفیت در کارخانه تولید می گردد و در اختیار مشتریان قرار می گیرد این چسب به صورت خمیری بوده و برای نصب سنگ آنتیک تولید شده و مقاومت و گیرش بالایی دارد که می توانید آنلاین تهیه کنید.

یکی از چسب هایی که زیر شاخه چسب کاشی و سرامیک است و از نوع خمیری می باشد چسب سنگ آنتیک می باشد  که برای نصب آن به طور مخصوص ساخته شده است و درصد رزین بالایی دارد. شاید اطلاعاتی در مورد سنگ آنتیک نداشته باشید ولی این چسب بهترین انتخاب برای نصب سنگ آنتیک است.

چسب کاشی آنتیک

آیا می دانید سنگ آنتیک چیست؟ برای کجا استفاده می شود؟

سنگ آنتیک به سنگهایی در ابعاد کوچک گفته می شود که برای تزئین استفاده می شود و به وسیله آن می توانید زیبایی خاصی را به فضای مورد نظر بدهید. که معمولا از این سنگ برای فضای داخلی و خارجی استفاده می شود. برای فضای داخلی معمولا برای بین کابینت آشپزخانه، داخل سالن و ستونها و برای فضای خارجی بیشتر برای نما بکار می رود.

چسب خمیری برای نصب این نوع سنگ تولید شده است و به علت افزایش رزین و مواد جانبی کیفیت آن بسیار خوب بوده و نگهداری سنگ توسط آن بسیار بالا است.

 

چسب کاشی آنتیکچسب کاشی آنتیک

چسب خمیری مخصوص آنتیک

چسب خمیری مخصوص سنگ آنتیک به علت کیفیت بالا توصیه به استفاده می گردد که در ظرفهای ۱/۵/۱۲.۵/۲۵ کیلویی تولید و بسته بندی می شود و گیرش بالا و قدرت استقامت فزاینده ای دارد.

چسب کاشی آنتیک

خرید چسب خمیری درجه یک آنتیک

این چسب را می توانید به صورت عمده و در تناژ با مراجعه به سایت چسب کاشی و سرامیک خریداری نمایید و پس از مشاوره با مسئول فروش ثبت سفارش و تهیه نماید.

چسب کاشی آنتیک

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.