مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین چسب کاشی استخری | خرید انواع چسب پودری ضد آب

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین چسب کاشی استخری ضد آبانواع چسب کاشی استخری در تهرانقیمت چسب کاشی سطلی درجه 1طریقه چسباندن کاشی استخری با چسبقیمت چسب استخری در تهرانبهترین چسب کاشی برای حمام مرغوبزیرسازی کاشی استخر با چسببهترین چسب کاشی ضد آب پودری
بهترین چسب کاشی استخری

بهترین چسب کاشی استخری را می‌توانید در مرکز خرید انواع چسب پودری ضد آب با کیفیت تضمین شده دریافت نمایید برای ثبت سفارش شما را به این وبسایت دعوت می نماییم.

چسب کاشی یکی از پرفروش ترین محصولات در صنعت ساختمان سازی محسوب می شود که دارای انواع متنوعی بوده و برای نصب انواع کاشی سرامیک و سنگ در سطوح مختلف استفاده می شود.

چسب کاشی استخری با قابلیت ضد آب بودن برای نصب کاشی و سرامیک در محیط های مرطوب بهترین انتخاب می باشد زیرا با توجه به فرمولاسیون متفاوت تولید به صورت ۱۰۰ درصد از نفوذ رطوبت جلوگیری می نماید. چسب های استخری کارایی زیادی در صنعت ساختمان دارد. دکاردن عرضه کننده انواع چسب پودری در تهران است.

بهترین چسب کاشی استخری ضد آب

بهترین چسب کاشی استخری ضد آب از نظر قیمت و کیفیت در مجموعه دکاردن ارائه خواهد شد برای اطلاع از نحوه سفارش و ارسال بار و همچنین استعلام قیمت روز میتوانید با مدیریت فروش سایت در ارتباط باشید.

در گذشته برای نصب کاشی های استخر از ملات های سنتی استفاده میشد که قابلیت پیشگیری از نفوذ آب را نداشته و در کوتاه مدت موجب نشتی آب می گردید اما امروزه استفاده از چسب کاشی استخری که از موادی همچون سیمان، مواد معدنی اصلاح شده سینتیک و افزودنی های خاص تولید شده بسیار رواج پیدا کرده است.

چسب کاشی استخری در کنار قابلیت پیشگیری از نفوذ آب از ویژگی هایی همچون قدرت چسبندگی بالا و انعطاف پذیری لازم که باعث جلوگیری از ترک خوردن میشود برخوردار است.

فواید چسب کاشی استخری

  • ضد آب است
  • از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است
  • مناسب محیط های آبی است
  • مناسب برای آب بند کردن مخازن است
  • مناسب برای نمای ساختمان است

مشخصه فنی چسب استخری

  • در وزن ۲۰ کیلویی است
  • از نوع چسب پودری است
  • بر اساس نوع فرمول مناسب فضای آبی است

انواع چسب کاشی استخری در تهران

انواع چسب کاشی استخری در تهران

با استفاده از چسب کاشی استخری میتوان محیط های مرطوب از جمله استخر، سونا بخار، جکوزی، آبنما و دیگر محیط ‌هایی که در معرض تماس مستقیم با آب هستند کاشی یا سرامیک نصب نمود.

انواع چسب کاشی استخری در تهران با نازلترین تعرفه بازار ارائه خواهد شد زیرا نمایندگی فروش پایتخت با برترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی بر همکاری مستقیم بوده و محصول را بدون واسطه به دست خریداران خواهد رساند.

دو مورد از پر فروش ترین انواع چسب کاشی استخری شامل موارد زیر خواهد شد:

  1. چسب کاشی پودری استخری این محصول از پلیمرهای پایه سیمانی تقویت شده به تولید رسیده در نتیجه قدرت چسبندگی و ممانعت از نفوذ آب بالایی دارد.
  2. چسب کاشی پودری استاندارد این محصول بر پایه سیمان به تولید رسیده و قابلیت پیشگیری از نفوذ آب را خواهد داشت.

قیمت چسب کاشی سطلی درجه ۱

قیمت چسب کاشی سطلی درجه 1

چسب کاشی خمیری به دلیل آماده به مصرف بودن برخلاف نوع پودری دیگر نیاز به اضافه کردن آب نداشته و برای استفاده در هر متر مربع با سطح هموار تقریباً به حدود ۵ الی ۶ کیلوگرم چسب خمیری احتیاج است.

این محصول را باید در محیط خشک و خنک با دمای مناسب به دور از تابش مستقیم آفتاب و رطوبت نگهداری کرد.

قیمت چسب کاشی سطلی درجه ۱ در برند های مختلف با توجه به حجم بسته بندی متفاوت می باشد از پرفروش ترین برندهای این محصول در بازار می توان به شیمی ساختمان، ساروج، لیمو فیکس، پومکس، آکام گستر، هنکل، آلچیبای و… اشاره نمود. اینجا علاوه بر چسب خمیری می توانید قیمت چسب پودری را استعلام نمایید.

طریقه چسباندن کاشی استخری با چسب

طریقه چسباندن کاشی استخری با چسب

طریقه چسباندن کاشی استخری با چسب پودری بسیار ساده می باشد تنها کافیست با توجه به  میزان درج شده بر روی بسته بندی پودر و آب را ترکیب نمایید سطح زیر کار را از گرد و غبار و چربی تمیز نموده و کاملاً هموار نمایید سپس ملات را با ماله بر روی سطح اجرا کرده و با ماله دندانه دار شیار ایجاد کنید سپس کاشی موردنظر را نصب نمایید.

خریداران گرامی برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه استفاده می توانند با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشند تا بهترین عملکرد را از این محصول شاهد باشند.

قیمت چسب استخری در تهران

قیمت چسب استخری چرا کمی گران است؟ چسب استخری از مواد منحصری در ساختارش استفاده شده است و درصد سیلیس و سیمان در این محصول بیشتر از مدل های دیگر است تا میزان مقاومت سازه بالا برود از این رو شما می توانید از این چسب برای چسباندن کاشی استخری به راحتی استفاده نمایید.

چون انکان ریزش و یا نفو آب وجود ندارد. شما می توانید برای مقاومت بیشتر از چسب بتن آب بندی هم بهره ببرید که گیرش مواد را افزایش می دهد برای خرید چسب کاشی با ما در تماس باشید.

بهترین چسب کاشی برای حمام مرغوب

بهترین چسب کاشی برای حمام چیست؟ آیا می دانید از چه چسبی برای داخل حمام بهتر است استفاده نمایید؟ چسب پودری مسلما یکی از بهترین محصولات ساختمانی برای فضاهایی است که با آب در ارتباط می باشد زیرا این ماده ضد آب بوده و کارایی زیادی برای محیط های مرطوب دارد.

شما می توانید از بهترین چسب پودری با برند دکاردن برای داخل حمام استفاده مفیدی داشته باشید و خرید چسب کاشی مرغوب به شما پیشنهاد می شود. از ما انواع چسب ساختمان را تهیه نمایید.

زیرسازی کاشی استخر با چسب

از طرق زیادی می توانید استخر را زیرسازی کنید اما باید بدانید که این کار بسیار مهم است که اگر خوب انجام نشود هزینه و زمان شما هدر می رود. بهتر است ساخت استخر را به متخصص بدهید و به صورت اصولی چهارچوب استخر ساخته شود و  از موا  مناسب برای ساخت آن استفاده نمایید.

چسب آب بندی یکی از محصولاتی است که توصیه می شود در هنگام بتن ریزی و ملات کشی از آن استفاده شود و این ماده باعث افزایش استقامت چسب شده و ماندگاری و عمر ملات را زیاد می کند. و به راحتی می توانید با این ماده کار کنید. قیمت چسب آب بندی با بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

بیشتر بخوانید: مراحل کاشیکاری استخر

بهترین چسب کاشی ضد آب پودری

بهترین چسب کاشی ضد آب را از کجا بخریم؟ شما می توانید انواع چسب کاشی را زیر قیمت بازار این مرکز اینترنتی تهیه نمایید و یا مستقیم از بازار و مراکز فروش تهیه بفرماید. بهترین چسب کاشی مزیتهای زیادی دارد و توصیه می شود از این ماده در ساخت و ساز بیشتر استفاده شود.

  • ضد آب و چسبندگی بالاست
  • مناسب هر محیطی است
  • به صرفه و استاندارد است
  • از مواد سیمان در ساختارش استفاده شده و گیرش بالاست
  • در محیط آبی قابل استفاده است
  • برای مصالح مختلف کارایی داره
  • انعطاف پذیری بالایی دارد

این ماده را می توانید ارزانتر و مرغوبتر از این مرکز تهیه بفرمایید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.