مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب آب بندی لاتکس پومکس در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب آب بندی پومکسقیمت چسب آب بندی سرویس بهداشتی استانداردقیمت چسب آب بندی استخری p60فروش بهترین چسب آب بندی استخر
قیمت چسب آب بندی

قیمت چسب آب بندی لاتکس در برند پومکس را می‌توانید از نمایندگی تهران استعلام بگیرید برای این منظور شما را به مرکز فروش مقابل دعوت می نماییم.

آب بندی ساختمان یکی از مهمترین موضوعات در ساخت و ساز محسوب می‌شود که برای این منظور محصولات متنوع به تولید رسیدن یکی از محبوب ترین و آنها چسب های آب بندی لاتکس می باشد.

چسب آب بندی نوعی ماده امولسیونی بر پایه پلیمرهای آکریلیک می باشد که برای ساخت ملات های چسبنده بر روی سطوح بتنی به تولید رسیده است.

قیمت چسب آب بندی پومکس

قیمت چسب آب بندی پومکس در مقایسه با سطح کیفیت آن نسبت به سایر برند ها بسیار مقرون به صرفه می باشد برای دسترسی به لیست قیمت ها می توانید از درگاه های فضای مجازی به مدیر فروش مراجعه نمایید.

برخی از مهمترین مزایای چسب آب بندی شامل ثبات کیفیت در محیط های قلیایی، حفظ خواص کیفیتی، افزایش طول عمر سازه، پیشگیری از ترک خوردن و طبله شدن بتن و ملات، مقاومت در برابر نمک های یخ زدا، انعطاف پذیری بالا، افزایش چسبندگی و مقاومت ملات به بتن ها ی قدیمی، افزایش مقاومت کششی و خمشی و…. می شوند.

برند پومکس یکی از محبوب ترین کارخانجات تولید کننده چسب های ساختمانی نظیر چسب آب بندی می باشد که در راستای رضایتمندی مشتریان و در نتیجه فروش بالای محصولات اقدام به تولید با کیفیت استاندارد و درجه یک نموده است

قیمت چسب آب بندی سرویس بهداشتی استاندارد

قیمت چسب آب بندی سرویس بهداشتی استاندارد

یکی از مرطوب ترین محیط های هر ساختمان سرویس های بهداشتی می باشند که دائم در معرض نم و رطوبت هستند و آب بندی نمودن آنها با چسب مخصوص بسیار الزامی می باشد تا از نشتی آب به زیرساخت ها و بروز خسارات هزینه بر جلوگیری شود.

قیمت چسب آب بندی سرویس بهداشتی استاندارد در مجموعه های مختلف و با برند های متعدد اطلاع رسانی می گردد تا مشتریان با آگاهی  لازم نسبت به تهیه محصول اقدام نمایند.

با استفاده از چسب آب بندی درجه یک و مرغوب می توان بدون نیاز به تخریب آب بندی و عایق کاری کف و دیوار سرویس های بهداشتی را انجام خواهید داد.

قیمت چسب آب بندی استخری p60

قیمت چسب آب بندی استخری p60

لازم به ذکر است که چسب آب بندی در حجم های متفاوت بسته‌بندی و به بازار عرضه شده که پرفروش ترین آن سطل های ۸ کیلویی می باشد که برای دریافت نتیجه بهتر در محیطی با تهویه مناسب و دور از گرما و سرمای شدید در بسته بندی اولیه تا ۱۲ ماه ماندگاری خواهد داشت.

قیمت چسب آب بندی استخرى p۶۰ با در نظر گرفتن سطح کیفیت نهایی و پرند تولید کننده تعیین خواهد شد به عنوان مثال برند پومکس با توجه به کیفیت مرغوب از قیمت به صرفه تری برخوردار است که موجب جلب توجه به رضایت خریداران گردیده است.

میزان استفاده از چسب آب بندی استخر p۶۰  مختلف است که ۲ مورد از آنها عبارتند از:

  1. برای تهیه ملات نرمه کشی تقریباً در هر متر مربع با ضخامت ۳ میلیلیتر به میزان ۳۰۰ گرم چسب آب بندی احتیاج است
  2. برای تهیه ملات سیمان کاری حدوداً برای هر متر مربع با ضخامت ۱ سانتیمتر به ۸۰۰ گرم چسب آب بندی نیاز است

فروش بهترین چسب آب بندی استخر

فروش بهترین چسب آب بندی استخر

با توجه به وجود برندهای متفاوت چسب آب بندی استخر بهترین راهکار برای متقاضیان عمده خرید از نمایندگی هایی که به صورت حرفه‌ای در این حوزه فعال هستند می باشد.

فروش بهترین چسب آب بندی استخر از فعالیت های شرکت دکاردن می باشد که توانسته با ارائه قیمت‌ و کیفیت مورد تایید سفارشات زیادی را سمت خود معطوف نماید مشتریان جهت سفارش دهی میتوانند از طریق درگاه های ارتباطی ارائه شده در قسمت مشاوره و فروش اقدام فرمایند.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.