مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و فروش چسب بتن ضد آب

آنچه در این مقاله میخوانید...

فروش چسب بتن ضد آبانواع چسب بتن ضد آبقیمت چسب بتن مایع تولید در تهراننحوه استفاده از چسب بتن درجه 1
فروش چسب بتن

فروش چسب بتن ضد آب در نمایندگی های معتبر که با تولیدکننده در همکاری مستقیم هستند با بهترین شرایط و امکانات انجام خواهد شد برای سفارش دهی شما را به این مجموعه دعوت می نماییم.

یکی از پر اهمیت ترین افزودنی های موجود در صنعت بتن چسب بتن نام دارد که نوعی پلیمر امولسیونی شناخته شده و دارای قابلیت های بی نظیر از جمله آب بندی بتن و افزایش چسبندگی آن می باشد.

چسب بتن در حالت فیزیکی به صورت مایع و به رنگ شیری می باشد و امروزه در کارخانجات مجهز در دو مدل اپوکسی و لاتکس تولید و به بازارهای فروش عرضه شده است.

فروش چسب بتن ضد آب

فروش چسب بتن ضد آب علاوه بر نمایندگی ها در فروشگاه های اینترنتی نیز به صورت عمده انجام خواهد شد تا مشتریان به راحتی نسبت به تهیه محصول مورد نظر اقدام نمایند.

اصلی ترین کارایی چسب بتن ضد آب بودن و پیشگیری از نفوذ آب می باشد به همین دلیل دارای کاربردهای گسترده از جمله افزایش چسبندگی بتن، ترمیم و تعمیر آسیب دیدگی های سطحی در سازه های بتنی، نماسازی و اجرای سطوح اکسپوز، ساخت ملات های ترمیمی، نماز سازی بر روی بتن های قدیمی و… می باشد.

برای سفارش مستقیم چسب بتن از واحد تولید کننده کافیست نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های فروش تکمیل و ارسال نمایید تا مدیر مجموعه در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نماید.

انواع چسب بتن ضد آب

انواع چسب بتن ضد آب

انواع چسب بتن ضد آب که در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفتند شامل موارد زیر می شوند:

  1. چسب بتن اپوکسی این محصول به صورت دو جزئی بوده و بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده به تولید رسیده و از قابلیت های زیادی همچون مقاومت مکانیکی و افزایش دوام بتن برخوردار است
  2. چسب بتن لاتکس این محصول به صورت مایع بوده و برپایه لاتکس طراحی شده علاوه بر خاصیت آب بندی می تواند همراه با سیمان پرتلند و ماسه یک ملات با مقاومت عالی برای نصب کاشی و سرامیک را تهیه نماید.

چسب بتن در برند های متعددی در فروشگاه ها به چشم می خورد که متقاضیان برای مشاهده کاتالوگ محصولات و داشتن انتخاب مناسب می توانند به مدیر فروش مراجعه نمایند.

قیمت چسب بتن مایع تولید در تهران

قیمت چسب بتن مایع تولید در تهران

از مهم ترین مزایای چسب بتن مایع می توان به افزایش چسبندگی بتن به بتن یا ملات قدیمی، کاهش نفوذ پذیری و آب بند کننده بتن، پیشگیری از ترک خوردن و طبله شدن ملات، افزایش مقاومت خمشی، کششی و سایشی و…. اشاره داشت.

قیمت چسب بتن مایع تولید در تهران نسبت به محصولات وارداتی به صرفه تر خواهد بود و به دلیل کیفیت قابل قبول بسیار پرفروش بوده و مشتریان از اقسام نقاط کشور برای سفارش دهی به نمایندگی پایتخت به صورت اینترنتی مراجعه می نمایند.

در قیمت گذاری بتن مایع علاوه بر سطح کیفیت بیشترین تاثیر را خرید با واسطه یا بدون واسطه خواهد داشت لذا در خرید مستقیم از تولید کننده شاهده نازلترین تعرفه بازار خواهید بود.

نحوه استفاده از چسب بتن درجه ۱

نحوه استفاده از چسب بتن درجه 1

چسب بتن در کیفیت های متعددی در بازار مشاهده می شود که بیشترین تأثیر را در نوع مواد اولیه و مرغوبیت آنها خواهد داشت لذا متقاضیان عمده برای اطمینان خاطر از سطح کیفیت محصولات این مجموعه می‌توانند قبل از سفارش دهی جهت دریافت نمونه اقدام نمایند.

نحوه استفاده از چسب بتن درجه ۱ را به طور کلی می توان به روش دوغابی و روش ملاتی تقسیم نمود که خریداران گرامی می توانند برای اطلاع دقیق از میزان استفاده از چسب با مشاور فروش سایت تماس حاصل فرمایند و راهنمایی دریافت کنند‌.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.