مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین عایق رطوبتی پشت بام از مرکز پخش

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین عایق رطوبتی پشت بام ضد آبقیمت عایق رطوبتی مایع لیموفیکسقیمت عایق رطوبتی نانو سرویس بهداشتی ضد آباجرای عایق نانو پشت بام چگونه است؟
بهترین عایق رطوبتی پشت بام

بهترین عایق رطوبتی پشت بام را از مرکز پخش پایتخت به صورت عمده خرید نمایید تا با بهره مندی از قیمت به صرفه در تجارت و کسب و کار خود پیشرفت نمایید.

عایق های رطوبتی پشت بام محصولی ضد آب می باشند که با فرایند ویژه به تولید رسیده اند و همان گونه که از نامش پیداست برای عایق کاری و آب‌بند نمودن محیط های مرطوب به ویژه پشت ‌بام‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

چنانچه عایق کاری پشت بام به بهترین نحو ممکن انجام نشود بعد از باران که آب و رطوبت بر روی پشت بام جمع می شود امکان نشتی و نفوذ رطوبت وجود دارد که این اتفاق سبب تحلیل مصالح ساختمانی و در نهایت از بین رفتن زیبایی سازه می گردد.

بهترین عایق رطوبتی پشت بام ضد آب

بهترین عایق رطوبتی پشت بام ضد آب در این مجموعه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت زیرا با حذف واسطه ها و همکاری مستقیم با تولید کننده بهترین شرایط خرید را برای متقاضیان فراهم نموده است.

لازم به ذکر است که در صورت نشتی آب از طریق پشت بام رطوبت باعث می شود عناصر و املاح مصالح ساختمانی در آن هر شود در نتیجه در سطح بیرونی دیوار باعث ایجاد شوره و سفیدک می‌گردد که محلی مناسب برای رشد و تکثیر باکتری ها و آلودگی ها خواهد بود و در آخر منجر به متساعد شدن بوی نامطبوع در ساختمان می گردد.

قیمت عایق رطوبتی مایع لیموفیکس

قیمت عایق رطوبتی مایع لیموفیکس

جهت تولید عایق های رطوبتی مایع از مواد معدنی و شیمیایی بر پایه آب استفاده خواهد شد لذا این محصول با ایجاد یک لایه نازک و مقاوم بر روی سطوح آنها را در برابر نفوذ رطوبت مقاوم می نماید.

قیمت عایق رطوبتی مایع لیموفیکس با توجه به کیفیت درجه یک این محصول بسیار مناسب خواهد بود به همین دلیل مورد توجه مشتریان قرار گرفته و بیشترین سطح سفارشات را به خود اختصاص داده است.

برای تصویب قیمت این محصول پارامترهای بسیاری مورد بررسی قرار گرفته است که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می شود:

  1. سطح کیفیت نهایی محصول
  2. برند تولید کننده
  3. نوسانات خرید مواد اولیه
  4. تحولات اقتصادی
  5. برآورد هزینه های مختلف تولید
  6. نوسان بازار ارز
  7. حجم و نوع بسته بندی
  8. میزان عرضه و تقاضا

قیمت عایق رطوبتی نانو سرویس بهداشتی ضد آب

قیمت عایق رطوبتی نانو سرویس بهداشتی ضد آب

سرویس های بهداشتی از جمله محیط های مرطوب می باشند که به دلیل وجود رطوبت دائم امکان نشتی و نفوذ آب بسیار زیاد می باشد به همین دلیل فعالان در حوزه ساخت و ساز امروزه برای پیشگیری از این اتفاق از عایق های رطوبتی نانو استفاده می نمایند.

برخی از مهمترین ویژگی های این محصول شامل داشتن رنگ ثابت و بدون تغییر رنگ، نحوه اجرای ساده، چسبندگی زیاد با سطوح، انعطاف پذیری بالا، جلوگیری از رشد جلبک، باکتری و خزه، تنوع رنگی بالا، مقاومت در دمای منفی ۴۰ درجه تا مثبت ۱۳۰ درجه و… می شوند.

قیمت عایق رطوبتی نانو سرویس بهداشتی ضد آب در برندهای مختلف در این مجموعه اعلام می گردد برای مشاهده آخرین فایل لیست قیمت به مدیر فروش مجموعه مراجعه نمایید.

اجرای عایق نانو پشت بام چگونه است؟

اجرای عایق نانو پشت بام چگونه است؟

عایق های نانو با توجه فرمولاسیون تولید منحصر به فرد که دارند در زمان اجرا بر روی پشت بام یک لایه نازک را بر روی سطح ایجاد می نمایند که از مزیت هایی همچون عدم انقباض و انبساط، عدم ترک خوردگی و همچنین مقاومت در برابر نور خورشید برخوردار است.

اجرای عایق نانو پشت بام چگونه است؟ قابل توجه خریداران محترم استفاده از این محصول بستگی به نوع پشت بام خواهد داشت لذا برای دریافت اطلاعات لازم می توانید به مشاوره فروش سایت مراجعه نمایید تا شما را راهنمایی سازد.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.