مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه و قیمت پودر بندکشی نانو لیموفیکس

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت پودر بندکشی نانو لیموفیکسبهترین پودر بندکشی نانو  ضد آبدوغاب نانو چیست؟نحوه استفاده از پودر بندکشی نانو در ساختمان
قیمت پودر بندکشی

قیمت پودر بندکشی نانو در برند پرطرفدار لیموفیکس در مراکز عرضه کننده این محصول که به صورت تخصصی در حال فعالیت هستند روزانه اعلام می گردد.

از مصالح پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی و بخش کاشی کاری و سنگ کاری می توان به پودرهای بندکشی اشاره نمود که در کنار افزایش استحکام کاشی و سرامیک نصب شده به زیبایی ظاهری آن ها نیز کمک می نماید.

پودر های بندکشی نانو با فناوری پیشرفته نانو به همراه سیمان پورتلند در رنگ بندی متنوع و در اندازه های بسیار کوچک به تولید رسیده اند که از نفوذ پذیری آب جلوگیری خواهند کرد.

قیمت پودر بندکشی نانو لیموفیکس

قیمت پودر بندکشی نانو لیموفیکس در شرکت دکاردن ارزانترین قیمت موجود در بازار داخلی خواهد بود زیرا با کوتاه کردن دست دلالان و ارسال مستقیم از درب کارخانه محصول را با قیمت خط تولید عرضه می نماید.

پودر های بندکشی نانو دارای کاربرد های زیادی در ساختمان سازی می باشند که مهمترین آنها پر کردن درز بین انواع کاشی، سرامیک، موزاییک، آجر، سنگ و… می باشد و مهمترین ویژگی آن رنگبندی متنوع می‌باشد که باعث شده با توجه به انواع طرح و رنگ کاشی و سرامیک بندکشی متناسب با آن را انجام دهید

برای دستیابی به آخرین فایل به روز قیمت ها در برندهای مختلف می توانید از طریق فضای مجازی (کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، آدرس ایمیل و شماره واتساپ) با مدیر فروش در ارتباط باشید.

بهترین پودر بندکشی نانو  ضد آب

بهترین پودر بندکشی نانو  ضد آب

در زمان های گذشته معمولا برای بندکشی کاشی و سرامیک از مخلوط پودر سنگ و سیمان به صورت دوغاب استفاده میشد اما امروزه پودر های بندکشی جدید در انواع مختلف و با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد از جمله پیشگیری از نفوذ رطوبت تولید و مورد استفاده قرار گرفته اند.

بهترین پودر بندکشی نانو ضد آب را از مجموعه‌هایی که به صورت ضمانتی محصولات خود را عرضه می نمایند جویا شوید تا با تضمین قیمت و کیفیت بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

قابل توجه خریداران محترم سفارش عمده در این مجموعه با ضمانت مرجوعی بار همراه خواهد بود یعنی اگر در زمان تحویل بار نقض یا مشکلی را احساس نمودید با کارشناس فروش ارتباط برقرار کنید و محصول را جهت تعویض و ارسال مجدد مرجوع نمایید.

دوغاب نانو چیست؟

دوغاب نانو چیست؟

دوغاب نانو چیست؟ این محصول که با اتکا به فناوری پیشرفته نادر به تولید رسیده از توانایی های بسیاری از جمله مقاومت در برابر مواد شوینده اسیدی، پیشگیری از رشد و تکثیر باکتری ها و جلبک ها و… برخوردار می باشد.

به استحضار می رساند در فروشگاه های آنلاین برای مشتریان عمده تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته می شود که موجب کاهش قیمت نهایی می گردد بنابراین فرصت را از دست نداده و هم اینک برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

دوغاب های نانو بهترین انتخاب برای بندکشی محیط های مرطوب از جمله حمام، سرویس بهداشتی، تراس، آشپزخانه و… می باشد تا با پیشگیری از نفوذ آب بهترین عملکرد را شاهد باشید.

نحوه استفاده از پودر بندکشی نانو در ساختمان

نحوه استفاده از پودر بندکشی نانو در ساختمان

نحوه استفاده از پودر بندکشی نانو در ساختمان به ترتیب موارد زیر می باشد:

  1. در ظرف تمیز پودر بندکشی را به آرامی به آب اضافه نمایید
  2. میزان ترکیب به این صورت است که ۳۰ تا ۴۰ درصد وزن ۶۰ سی سی آب اضافه شود
  3. ملات را هم زده تا کاملاً یکنواخت و همگن شود
  4. چند دقیقه به آن استراحت داده تا فعل و انفعالات شیمیایی انجام شود
  5. سپس دوباره هم بزنید
  6. بعد با کمک کاردک پلاستیکی آن را در بین بند ها اعمال نمایید

برای سفارش دهی کارشناسان فروش آماده سطح سفارشات عمده شما هستند تا محصول را در موعد مشخص برایتان ارسال نمایند.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.