مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چسب کاشی پودری ضد آب در نمایندگی

آنچه در این مقاله میخوانید...

فروش چسب کاشی در نمایندگیبهترین چسب کاشی پرسلان پودریقیمت چسب کاشی خمیری ساروج ریقیمت چسب کاشی کوچک ضد آب
فروش چسب کاشی

فروش چسب کاشی در نمایندگی های رسمی در دو مدل خمیری و پودری ضد آب انجام خواهد شد متقاضیان برای سفارش دهی می‌توانند به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمایند.

چسب کاشی پودری یکی از کاربردی ترین محصولات در صنعت ساخت و ساز محسوب می شود که در سال‌های اخیر استفاده از آن بسیار رواج پیدا کرده و جایگزین ملات های سنتی گردیده است.

چسب های کاشی امروزه در برندهای مختلف به بازار عرضه شده اند که هر کدام از نظر سطح کیفیت و قیمت گذاری متفاوت می باشند مشتریان برای دریافت برندهای درجه یک می توانند این مرکز فروش را دنبال فرمایند.

فروش چسب کاشی در نمایندگی

فروش چسب کاشی در نمایندگی پایتخت با نازلترین قیمت بازار انجام خواهد شد زیرا با حذف واسطه ‌ها محصول به صورت مستقیم از درب کارخانه برای خریدار ارسال میگردد

چسب کاشی یک متریال به نسبت جدید محسوب می شود که برای نصب و بند نمودن انواع کاشی و سرامیک به سطوح مختلف کف و دیوار به تولید رسیده است و به دلیل قابلیت های همچون پیشگیری از نفوذ آب جایگزین ملات های قدیمی شده است.

برای برقراری ارتباط مستقیم با مدیر فروش نمایندگی تهران می توانید از طریق اطلاعات تماس ارائه شده در این وبسایت اقدام نمایید و با بهره مندی از مشاوره تخصصی خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید.

بهترین چسب کاشی پرسلان پودری

بهترین چسب کاشی پرسلان پودری

برخی از مهمترین مزایای چسب کاشی پرسلان شامل لغزش کمتر، قدرت چسبندگی بیشتر، زمان کار پذیری بالا، مقاوم در برابر رطوبت، مناسب برای سیستم های گرمایش و سرمایش از کف، سازگاری مواد با محیط زیست و… می شوند.

بهترین چسب کاشی پرسلان پودری برپایه سیمان و مواد معدنی اصلاح شده با پلیمر و همچنین افزودنی های مخصوص با قدرت چسبندگی فوق العاده و زمان گیرش استاندارد تولید شده که برای استفاده باید با آب ترکیب شود.

با توجه به هموار بودن سطح زیر کار برای پوشش یک متر مربع تقریباً به ۴ الی ۵ کیلوگرم از چسب کاشی پرسلان احتیاج است و بهترین طریقه مصرف به این صورت است که برای هر پاکت ۲۰ کیلویی از این محصول تقریباً ۵ لیتر آب را اضافه نموده و با همزن برقی مخلوط نمایید تا ملات کاملاً همگن و یکنواخت حاصل شود.

قیمت چسب کاشی خمیری ساروج ری

قیمت چسب کاشی خمیری ساروج ری

کارخانه ساروج ری که محصولات خود را با استانداردهای ملی تولید می نماید با این شرکت بازرگانی همکاری مستقیم داشته و محصولات را به صورت ضمانتی در دسترس متقاضیان قرار داده است به همین منظور در صورت نارضایتی می توان محصول را مرجوع نمایید تا در اولین فرصت تعویض و مجددا ارسال گردد.

چسب کاشی خمیری به صورت آماده به تولید رسیده در نتیجه فرایند استفاده از آن بسیار ساده می باشد لازم به ذکر است که بهره مندی از این محصول به دلیل قابلیت عالی در پیشگیری از نفوذ آب در محیط های مرطوب بهترین راهکار است.

قیمت چسب کاشی خمیری ساروج ری نسبت به سایر برند ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود زیرا با کیفیت استاندارد در ایران تولید و مستقیماً در دسترس خریداران قرار گرفته است.

قیمت چسب کاشی کوچک ضد آب

قیمت چسب کاشی کوچک ضد آب

قیمت چسب کاشی کوچک ضد آب در بازار متفاوت می باشد و با توجه به سطح کیفیت و برند تولیدکننده آن تعیین و از طریق مجرا های گوناگون اطلاع رسانی شده است.

قابلیت ضد آب بودن از مهمترین ویژگی‌های چسب کاشی می باشد که سبب استفاده از انواع کاشی، سرامیک، سنگ، موزاییک و…  در محیط ‌های مرطوب مانند نمای ساختمان، حمام و سرویس های بهداشتی شده است.

جهت اطلاع از چگونگی ارسال بار به اقسام نقاط کشور می توانید از طریق اطلاعات تماس ارائه شده با مشاور فروش سایت در ارتباط باشید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.