مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب بتن برای استخر ضد آب و نانو

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب بتن برای استخر ضد آبقیمت چسب بتن مایع برای استخرتولید انواع چسب بتنفروش چسب بتن نانو در تهران
قیمت چسب بتن برای استخر

قیمت چسب بتن برای استخر با توجه به سطح کیفیت و برند سازنده محصول متفاوت می باشد متقاضیان برای استعلام قیمت روز می‌توانند از طریق مجموعه‌های مختلف اقدام نمایند.

یکی از کاربردی ترین محصولات جانبی در صنعت گسترده بتن چسب بتن می باشد که به دلیل خواص و کاربردهای چشمگیری که دارد در ساختمان سازی بسیار پرطرفدار بوده است.

چسب بتن برای استخر یکی از بهترین پیشنهادات برای آب بندی استخر ها می باشد که جایگزین روش های سنتی و قدیمی شده است برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در این مجموعه همراه باشید.

قیمت چسب بتن برای استخر ضد آب

قیمت چسب بتن برای استخر ضد آب در این مرکز فروش بسیار به صرفه خواهد بود زیرا با حذف واسطه ها و همکاری مستقیم با تولید کننده بهترین شرایط خرید در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که چسب بتن به تنهایی به عنوان عایق کاری استخر به کار برده نخواهد شد و باید با ملات سیمان و بتن مخلوط شود تا بهترین عملکرد را شاهد باشید.

از مهم ترین مزایا و کاربردهای چسب بتن می‌توان به مواردی همچون آب بندی استخرها و آبنما ها، مقاومت در برابر اشعه های مضر خورشید، قابلیت اختلاط با انواع پرکننده ها و ملات های ساختمانی، خشک شدن راحت چسب بعد از انجام کار، استفاده به عنوان پرایمر زیر کار رنگ در سطوح مختلف، ضد آب سازی پوشش های فلزی، چوبی و بتنی و… اشاره نمود.

قیمت چسب بتن مایع برای استخر

قیمت چسب بتن مایع برای استخر

به طور کلی چسب های بتن در دو نوع مایع و پودری به بازار عرضه شده اند که چسب بتن پودری معمولاً به عنوان افزودنی در ملات های آماده استفاده می‌شود و چسب بتن مایع به صورت لایه پیوند زا به اندازه ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم در متر مربع مصرف میشود و به عنوان افزودنی ۵ تا ۱۰ درصد از وزن سیمان مصرفی را تشکیل می دهد.

قیمت چسب بتن مایع برای استخر را نمایندگی های مربوطه با در نظر گرفتن ملاک های بسیاری تعیین خواهند کرد که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. درجه کیفیت
  2. کارخانه تولید کننده
  3. نوع مواد اولیه استفاده شده
  4. قیمت خرید مواد اولیه و هزینه های تولید

متقاضیان گرامی می توانند برای استعلام قیمت و موجودی این محصول و مشاهده کاتالوگ محصولات از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده با مدیریت فروش در ارتباط باشند.

تولید انواع چسب بتن

تولید انواع چسب بتن

انواع چسب بتن که در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته اند شامل چسب بتن اپوکسی و لاتکس می‌شوند که هر کدام از کاربردهای تو فوق العاده ای برخوردار هستند.

چسب بتن اپوکسی معمولاً بصورت دو جزئی بوده و بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده به تولید رسیده که موجب افزایش دوام بتن و بالا بردن قدرت چسبندگی آن خواهد شد.

تولید انواع چسب بتن با بهره مندی از مواد اولیه درجه یک و مرغوب از فعالیت های نوین شرکت دکاردن محسوب می شود که توانسته با چندین     سال سابقه کار موفق در حوزه عرضه چسب های ساختمانی سفارشات زیادی از سمت خود معطوف نماید.

فروش چسب بتن نانو در تهران

فروش چسب بتن نانو در تهران

چسب بتن نانو در کارخانجات مجهز با تکیه بر تکنولوژی و فناوری نانو به تولید رسیده بنابراین از قابلیت های استثنایی برخوردار می باشد که به همین علت موجب جلب توجه مجریان و معماران ساختمانی قرار گرفته است.

فروش چسب بتن نانو در تهران از طریق نمایندگی های رسمی به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر است و مشتریان از اقسام نقاط کشور می توانند جهت سفارش محصول اقدام نمایند پس فرصت را از دست نداده و هم اینک جهت دریافت مشاوره تخصصی و سفارش عمده با مدیر فروش در ارتباط باشید.
معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.