مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب کاشی و سرامیک خمیری واترپروف ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب واترپروفقیمت پودر واترپروف ایرانیقیمت چسب بتن مایع مرغوبقیمت چسب لاتکس بتن
قیمت چسب واترپروف

قیمت چسب واترپروف با بهترین کیفیت و فروش مناسب از طریق این مجموعه امکان پذیر است و شما می توانید انواع چسب های ساختمانی ضد آب را از این مجموعه تهیه بفرمایید و مطمئن از خرید چسب کاشی باشید.

چسب کاشی یکی از محصولات مناسبی است که بسیار مورد استقبال عموم می باشد و شما می توانید از ان به جای مواد سنتی استفاده خوبی داشته باشید. چسب های کاشی و سرامیک تنوع زیادی ندارد و توجه تولید کنندگان چسب کاشی در تهران تولید و عرضه می گردد.

قیمت چسب واترپروف

چسب های ساختمانی مزیتهای زیادی دارند و مهمتر از همه این که خاصیت ضد آبی آنها باعث شده توجه زیادی به این محصول شود. در ایران بهترین چسب کاشی و سرامیک توسط شرکتهای معتبر تولید و در اختیار شما قرار می گیرد. و قیمت چسب واترپروف کمی گران است اما کاربرد زیادی دارد.

 

محصول

 

وزن

 

قیمت تومان

 

چسب ضد آب پودری

 

۲۰

 

۱۵۸۰۰۰

یکی از چسب هایی که بسیار خوب هستند و کیفیت بالایی دارد چسب خمیری است و این محصول توسط شرکت های زیادی تولید می شود و مزیت چسب خمیری بسیار بالا است و توسط تولید کننده ایرانی تولید می شود. که قبلا وارد می شد اما الان به این علم رسیده ایم که در داخل آن را تولید نماییم.

مشخصات چسب خمیری واترپروف

  1. خمیری شکل است
  2. ۱۲.۵ کیلویی است
  3. ضد آب است
  4. نیروی کششی بالای ۱ نیوتن دارد

مزیت چسب واترپروف

  1. مناسب برای محیط های مرطوب است
  2. برای چسباندن هر نوع مصالح کارایی دارد
  3. کار با آن آسان است
  4. آماده به مصرف است
  5. در اوزان مختلف تولید می شود

قیمت پودر واترپروف ایرانی

چسب پودری از محصولات بسیار عالی است و کیفیت خوبی دارد و از چسب های پودری که تنوع زیادی دارد می توانید برای برای هر نوع کاشی کف و بدنه استفاده نمایید. قیمت پودر واترپروف بسیار عالی است و کارایی زیادی دارد.
انواع چسب پودری در تهران عرضه می شود و برای نصب هر نوع کاشی و سرامیک کارایی دارد و معمولا برای نصب سرامیک پرسلان بهتر است از بهترین چسب پودری پرسلانی استفاده نمایید که گیرش بالایی دارد.

قیمت چسب بتن مایع مرغوب

یکی از محصولات انی که بسیار هم در ایران وجود دارد و کیفیت خوبی دارد چسب بتن است و قیمت چسب بتن مایع را می توانید از این مرکز دریافت نمایید و برای افزایش مقاومت ملات و یا چسب پودری می توانید از چسب بتن بهره ببرید. این چسب به صورت مایع است و به رنگ سفید می باشد.

مشخصات چسب بتن مابع

  1. ضد آب است
  2. از مواد پلیمری است
  3. مایع سفید رنگ است
  4. وزن ۸ لیتر است

قیمت چسب لاتکس بتن

یکی از محصولات پرفروش چسب لاتکس است و قیمت چسب لاتکس بتن کمی گران است زیرا از مواد آب بندی و یا رزین آب بندی در داخل این ماده استفاده شده که قیمت بالایی دارد و بسیار مناسب برای محیط های مرطوب و مواجه با آب است.

شما می توانید از چسب لاتکس استفاده مفیدی داشته باشید و در صنعت ساختمان کارایی زیادی این ماده دارد و توسط بهترین شرکتهای تولید کننده افزودنی های بتن تولید و عرضه می شود. انعطاف پذیری زیادی دارد و مناسب برای افزایش مقاومت و تراکم ملات می باشد.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.